--verwijderd--
[ Voor 98% gewijzigd door Ryan28 op 09-12-2021 21:51 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Ryan28 op 09-12-2021 21:51 ]
Daar hoef je je nu helemaal nog niet druk om te maken. Zodra je eenmaal werkt zie je vanzelf welke kant je het beste ligt en wat je wilt gaan doen. Vrijwel niemand doet na een paar jaar nog precies waar hij/zij voor gestudeerd heeft. Je kunt met de opleiding die je doet echt alle kanten op (techniek, project management, sales, leidinggevend, management, verzin het maar). Uiteindelijk is de werkgever waar je begint (en de mogelijkheden die je daar hebt) belangrijker voor je carrière dan je opleiding.Ryan28 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:09:
Goedendag,
Ik zal mezelf eerst even voorstellen.
Ik ben 21 jaar en studeer op dit moment Informatica aan de hogeschool Rotterdam in het laatste jaar.
Jammer genoeg verveel ik me daar echt suf, geen uitdaging in het les stof. Hierdoor zou ik graag een master willen doen. Alleen loop ik nog een beetje te twijfelen over wat voor master het beste bij mij past.
Ik zie mezelf namelijk niet tot me 60ste programmeren.
[ Voor 3% gewijzigd door Phyrozi op 30-10-2021 18:38 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq