Ik ben ontevreden over de werkzaamheden van een bedrijf. Ik heb hen gebeld en gemaild, maar ze verwijzen naar de bekende 'kleine lettertjes'. Die Algemeen Voorwaarden heb ik inderdaad gehad, maar bij de factuur en niet bij de offerte. Dat is te laat, want je moet vooraf kennis kunnen nemen van de voorwaarden.
Ze beweren echter dat ze dat wel altijd meesturen, maar dat is dit geval dus niet zo.
Alleen hoe toon je dat aan? Ik heb alle originele mails nog, en natuurlijk zie ik m'n scherm wat er is bijgevoegd, en dus wat er niet bij zat. Maar verder kan ik eigenlijk niet ontdekken of dat ergens vast ligt. In de header van de mail staat van alles maar niet welke bijlagen er waren.
Heeft iemand een idee?
Ze beweren echter dat ze dat wel altijd meesturen, maar dat is dit geval dus niet zo.
Alleen hoe toon je dat aan? Ik heb alle originele mails nog, en natuurlijk zie ik m'n scherm wat er is bijgevoegd, en dus wat er niet bij zat. Maar verder kan ik eigenlijk niet ontdekken of dat ergens vast ligt. In de header van de mail staat van alles maar niet welke bijlagen er waren.
Heeft iemand een idee?
Mijn huis is slimmer dan ik...