Ik heb sinds enkele weken een HP Spectre 360 13 inch. Werkt perfect, behalve als ik een MS Teams meeting via ethernet connectie voer (loopt via een USB-C Hub). Op een onvoorspelbaar moment (begin, na een paar minuten,of later) hapert beeld en geluid, verandert het ethernet symbool in de Globe en is er geen internetverbinding meer. Als ik dan snel de ethernet kabel uit de Hub haal, dan wordt geschakeld naar wifi en loop de sessie weer door. Als alleen wifi gebruikt wordt, dan zijn er geen problemen.
Wat kan ik doen om dit goed werkend te krijgen via ethernet?
...
Windows 11 21H2 Build 22000.282
Maar hetzelfde issue had ik ook met Windows 10.
MS Teams 1.4.00.29469 (64-bits). Laatst bijgewerkt op 27-10-2021.
...
Systeem is up to date qua drivers en Bios (volgens HP Assistent). 4 maal hulp gevraagd en gekregen van HP, via Whatsapp, 1 maal Laptop naar HP Hongarije gestuurd voor reparatie en weer ontvangen. Was toen weer een schone laptop terug gekregen en kon alles weer geïnstalleerd worden.
Dit heeft allemaal niet geholpen.
...
Wat kan ik doen om dit goed werkend te krijgen via ethernet?
...
Windows 11 21H2 Build 22000.282
Maar hetzelfde issue had ik ook met Windows 10.
MS Teams 1.4.00.29469 (64-bits). Laatst bijgewerkt op 27-10-2021.
...
Systeem is up to date qua drivers en Bios (volgens HP Assistent). 4 maal hulp gevraagd en gekregen van HP, via Whatsapp, 1 maal Laptop naar HP Hongarije gestuurd voor reparatie en weer ontvangen. Was toen weer een schone laptop terug gekregen en kon alles weer geïnstalleerd worden.
Dit heeft allemaal niet geholpen.
...
[ Voor 2% gewijzigd door FBye op 29-10-2021 22:16 . Reden: Toevoeging Windows10 ]