Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeautifulx
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 03-04 19:07
Mobiel.nl bied abonnementen van t-mobile aan voor een veel lagere prijs dan de t-mobile site. Wat zijn de nadelen om het via mobiel.nl af te sluiten? Krijg je dan precies het zelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Geen idee. Zit zelf bij Ben, ook tm. Krijg niet de hoogste download en ik meen ik niet de extra diensten zoals visual voicemail.

Je zou eens de productvoorwaarden kunnen napluizen. Of ze gewoon vragen.

Welkom op Tweakers trouwens. In dit forum wordt eigen inzicht zéér gewaardeerd. We willen nl. geen helpdesk zijn.

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

xbeautifulx schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 17:30:
Mobiel.nl bied abonnementen van t-mobile aan voor een veel lagere prijs dan de t-mobile site. Wat zijn de nadelen om het via mobiel.nl af te sluiten? Krijg je dan precies het zelfde?
Niets, de betaling van abonnement gaat ook aan provider, en contract ook.
Provisie gaat naar winkel, en als je er een smartphone bij kiest, gaat dat ook via winkel.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07:47
Als er problemen zijn (bijvoorbeeld toen ik van Nokia naar smartphone ging en Abo aanschaftr, waardoor ik kleinere sim nodig had) krijg je heel stuk minder hulp.
Ik had aansluitkosten betaald, maar kreeg geen nieuwe sim, want had daarvoor al prepaid. (Maar geen korting op aansluiting).
Ik kon gewoon zelf de sim kaart knippen, dat zou het wel oplossen. Of een nieuwe bestellen, maar dan moest ik zelf betalen en abbo loopt door.

Rechtstreeks via t mobile is dan toch stuk minder gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

99ruud99 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:23:
Als er problemen zijn (bijvoorbeeld toen ik van Nokia naar smartphone ging en Abo aanschaftr, waardoor ik kleinere sim nodig had) krijg je heel stuk minder hulp.
Ik had aansluitkosten betaald, maar kreeg geen nieuwe sim, want had daarvoor al prepaid. (Maar geen korting op aansluiting).
Ik kon gewoon zelf de sim kaart knippen, dat zou het wel oplossen. Of een nieuwe bestellen, maar dan moest ik zelf betalen en abbo loopt door.

Rechtstreeks via t mobile is dan toch stuk minder gedoe.
Dat lijkt uit de oertijd :P

Je krijgt altijd een nieuwe Sim kaart(3in1), of je moet bij dezelfde provider blijven.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/7YrsB61P/3in1-sim.jpg

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMD and INTEL
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 03-05 18:50
xbeautifulx schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 17:30:
Mobiel.nl heeft goede service kan ik uit ervaring zeggen ( idem dito belsimpel ). Ik zou dus altijd bestellen via een third party. Scheelt geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 972859

*knip*. Het kicken van topics is niet de bedoeling.

[ Voor 95% gewijzigd door rens-br op 25-01-2022 15:11 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.