Toon posts:

Geen bereik bij gebruik datakabel Siemens M35

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om te internetten met mijn laptop heb ik een datakabel gekocht voor mijn Siemens M35. Als ik deze in de laptop pug, heeft de mobiel geen bereik meer. Normaal gesproken heb ik vol bereik dus daar kan het niet aan liggen. Ook heb ik de telefoon al zo ver mogelijk van de laptop afgehouden, maar dat helpt ook niet. En als ik geen bereik heb kan ik natuurlijk niet internetten...

Ik heb het al met meerdere computers en meerdere telefoons geprobeerd, maar telkens hetzelfde probleem...

Wie kan me helpen?? BVD!!!

Verwijderd

ligt et nie aan de kaart die je in de laptop propt... hier heb je toch een preciale kaart voor nodig.. of heb ik dit nu verkeerd?

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
misschien de betterij, probeer het eens met volle batterij...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het met meerdere telefoons en computers geprobeerd en telkens had ik hetzelfde probleem. De laptop zat aan de adapter en de telefoons waren vol.

De datakabel is standaard en dient gewoon aan de com-poort aangesloten te worden. De Siemens M35i heeft zelf een ingebouwd modem.

Misschien dat er een andere oplossing voor mijn probleem is?

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 12:16 schreef Topje het volgende:
Ik heb het met meerdere telefoons en computers geprobeerd en telkens had ik hetzelfde probleem. De laptop zat aan de adapter en de telefoons waren vol.

De datakabel is standaard en dient gewoon aan de com-poort aangesloten te worden. De Siemens M35i heeft zelf een ingebouwd modem.

Misschien dat er een andere oplossing voor mijn probleem is?
gewoon ff naar de phonewinkel gaan om daar info te vragen misschien is je kabeltje wel niet goed.

Verwijderd

Heb ik ook met mijn C35i en dat is het zelfde kabeltje, niks aan te doen geloof ik...!

Verwijderd

volgens mij is het kabeltje toch niet helemaal tof...

Verwijderd

heb je originele siemens kabels?

Verwijderd

Topicstarter
Geen originele Siemens kabel. Met de originele heb je in ieder geval geen probleem, maar die krengen kosten meer dan 100 gulden :(

Ik heb hem nu geruild voor een iets ander type en zal vanavond even proberen of het lukt...

Verwijderd

Een orginele siemenskabel voor de C25(i) past ook, en die kost maar 25 piek...

Trouwens, bij mij is het bereik een paar seconden goed en dan weer een tel niks enz. en dat schijnt normaal te zijn...
Pagina: 1