Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 14:37
Ik heb een Microsoft Surface Laptop 4 aangeschaft. Deze komt standaard met 2 jaar garantie. Dit zou ik willen uitbreiden. Ik heb de laptop nog geen 45 dagen, dus dat zou moeten kunnen.

In de Microsoft store, waar ik de laptop heb gekocht, kan ik hier niets over terugvinden. Al googelend vind ik iets over Extended Hardware Support en Microsoft Complete.

Ik heb echter geen idee wat het verschil is, maar weet al helemaal niet hoe ik dat kan afsluiten.
Ik zie bij CentralPoint bv dit, maar ik vind het raar om garantie bij Microsoft te moeten aanschaffen bij een webwinkel waar ik de laptop niet eens heb gekocht.

Wie kan mij hier meer over vertellen?

Beste antwoord (via kwaazaar op 29-10-2021 13:43)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:58
https://www.microsoft.com...tab=pivot2%3arichpivot2-1

Kies een van deze opties om Microsoft Complete aan te schaffen

Optie 1: bij aankoop van een nieuwe Surface of Xbox
De eenvoudigste manier om te zorgen dat je direct gedekt bent, is door Microsoft Complete toe te voegen als je een nieuwe Surface of Xbox koopt.

Optie 2: contact opnemen met Microsoft-ondersteuning
Je kunt Microsoft Complete ook aanschaffen door binnen 45 dagen na aankoop van het apparaat contact met een van onze ondersteuningsmedewerkers op te nemen.
Neem Contact Op Met Microsoft Store-Ondersteuning

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:58
https://www.microsoft.com...tab=pivot2%3arichpivot2-1

Kies een van deze opties om Microsoft Complete aan te schaffen

Optie 1: bij aankoop van een nieuwe Surface of Xbox
De eenvoudigste manier om te zorgen dat je direct gedekt bent, is door Microsoft Complete toe te voegen als je een nieuwe Surface of Xbox koopt.

Optie 2: contact opnemen met Microsoft-ondersteuning
Je kunt Microsoft Complete ook aanschaffen door binnen 45 dagen na aankoop van het apparaat contact met een van onze ondersteuningsmedewerkers op te nemen.
Neem Contact Op Met Microsoft Store-Ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 14:37
Ik had verwacht dat het wel ergens online aan te schaffen was. Heb zojuist een half uur aan de telefoon gezeten om Complete aan te schaffen. En vervolgens hebben ze 2x het bedrag afgeschreven :-(