Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolewe
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 30-10-2021
Mijn vraag:
Kan iemand mij vertellen waarom deze type Samsung (the frame 2021 - 75") bij bol.com en bij kamera express 1899 eu kost en bij alle andere aanbieders kost dezelfde tv 2699 euro !!

Zowel bol.com als kamera express geven als 'simpele verklaring' dat er technisch geen verschillen bestaan tussen deze tv's maar dat zij gewoon beter kunnen inkopen ....... bijna 1000 eu verschil is wel erg veel vind ik 8)7

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Camera Expres zit vlakbij mijn huis in Turnhout. Dat is niet echt een prijsvechter volgens mij, maar ook niet echt een electronicawinkel dacht ik (de naam geeft het al een beetje weg). Het is gewoon een winkel waar je heen kunt in een industriegebied. Ik ben er wel eens geweest voor pasfoto's.

Verder geen idee waarom, ik ken het product niet. Ik zou plaatjes, specs vergelijken en of het inderdaad echt dezelfde 2021 versie is, dezelfde maat etc (ik weet niet hoe veel versies samsung maakt).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Bolewe Dit heeft niets te maken met mediaspelers. Verhuisd naar Televisies en Beamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:36

DarkSide

theres no place like ::1

bol verkoopt hem niet. Maar topknallers.
Kamera express heeft volgens mij wel vaker aanbiedingen.

Verder kan het zijn, dat net als bij Oled, dat je veel korting kunt krijgen door te bellen.
De adviesprijs is niet de verkoopprijs.

in het oled prijzen topic zie ik soms ook flinke korting voorbij komen (volg geen Samsung dus geen idee of dit ook hier voor geld).
Maar mijn 55 Oled had destijds ook een adviesprijs van 2500, Terwijl ik er toch echt 1629 voor betaald heb.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Zij verkopen grijze import modellen en kopen in bij buitenlandse leverancier. Die modellen doen niet mee aan (Samsung NL) promoties zoals cashbacks, cadeaus of een extra frame indien van toepassing. Als je Apollo, Plattetv o.i.d vraagt om een persoonlijke prijs dan zal het verschil klein worden. Geadverteerde prijzen zijn altijd hoog met name bij nieuwe modellen. Kijk maar eens naar het oled prijzen topic.

https://nl.hardware.info/...s-model-dit-moet-je-weten