34" 3440x1440 144Hz ultrawide advies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:18
Ik zoek een?
34" 3440x1440 144Hz curved ultrawide!

Wat is je budget?
Niet meer dan €500. (Budget lag op €400 maar daar is bijna niks voor te krijgen).

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga het scherm gebruiken op mijn sim rig, dus het scherm moet met zo'n VESA systeem op te hangen zijn.

Content wordt voornamelijk voor racing games, maar ook andere casual games (die met controller werken).

Ik heb het volgende een beetje in beeld, maar heel zeker weet ik het niet. Vandaar advies!

pricewatch: LG 34WP65C-B Zwart - Erg interessant, maar er zijn geen reviews beschikbaar jammer genoeg.
pricewatch: Samsung Odyssey Gaming Monitor C34G55 Zwart - Ben bang dat de 1000R te klein is voor de sim rig, en lijkt me niet fijn om van een afstandje erop te kijken.
pricewatch: AOC CU34G2X/BK Zwart
pricewatch: Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" Zwart

Waar kan ik verder nog op letten?

Beste antwoord (via ikt op 29-10-2021 20:34)

• BHStar
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-01 09:39
Je zou de Iiyama VA en de Dell VA nog mee kunnen overwegen, zijn vergelijkbaar met de schermen in je lijstje :).

Alle reacties

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb een philips 34 e line niet curved, en dat bevalt prima. Misschien kun je die meenemen in je vergelijk. IPS, 75hz, WQHD

• curvemod
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-01 06:39
@ikt Ik heb de gok genomen en de LG 34WP65C-B gekocht bij Bol.com.Er is nergens een volledige review te vinden, maar ik vond de prijs / kwaliteit dusdanig dat ik de gok genomen heb. Ik ben er tot nu toe heel blij mee, mooie stap vooruit tov mijn vorige schermen (Dell 2713HM).

Is er iets wat je specifiek wilt weten over het scherm? Ik gebruik het scherm wel met een ander doel, voor office-werk ipv gaming.

• ikt
Blasterxp schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 10:21:
Ik heb een philips 34 e line niet curved, en dat bevalt prima. Misschien kun je die meenemen in je vergelijk. IPS, 75hz, WQHD
Bedankt voor de suggestie, echter zoek ik echt naar iets >120Hz mét curve :)
curvemod schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 10:32:
@ikt Ik heb de gok genomen en de LG 34WP65C-B gekocht bij Bol.com.Er is nergens een volledige review te vinden, maar ik vond de prijs / kwaliteit dusdanig dat ik de gok genomen heb. Ik ben er tot nu toe heel blij mee, mooie stap vooruit tov mijn vorige schermen (Dell 2713HM).

Is er iets wat je specifiek wilt weten over het scherm? Ik gebruik het scherm wel met een ander doel, voor office-werk ipv gaming.
Ooh nice! Op reddit heb ik gelezen dat de kleuren wat flets zijn, kan dit kloppen? Hoe zit het met de helderheid, kijkhoeken en zijn er hotspots zichtbaar bij zwart beeld?

Jammer genoeg denk ik dat ik deze moet skippen, de video ingangen zitten recht achteruit en dit conflicteert met het mounting-mechanisme:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nIhwCaSRxvrnDFl456-SCakJTeg=/i/2004337722.jpeg

Acties:
  • Beste antwoord

• BHStar
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-01 09:39
Je zou de Iiyama VA en de Dell VA nog mee kunnen overwegen, zijn vergelijkbaar met de schermen in je lijstje :).

• ikt
Heb uiteindelijk de pricewatch: Iiyama G-Master GB3466WQSU-B1 Zwart gekozen.

Uiteindelijke vergelijklijst was https://tweakers.net/pric...;1608722;1569422;1659958/

Doorslaggevend was de hogere helderheid en contrast.
Pagina: 1