Toon posts:

Wie heeft deze videokaart ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De creative geforce 2 pro 64 mb ddr wat zijn de plus en of minpunten van deze kaart vertel me jou ervarting wat voor frames kan ik verwachten met bv spellen als Q3 arena.Hoe scoort hij bij de hoge resoluties vertel me alles want ik kan nergens echt testen vinde met deze kaart.

Weet je een site waar deze kaart getest wordt zo ja reply het aub.

Geforce freak uit Almere

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 16:19
Zoek eens op Geforce2 Pro ofzo. Per merk verschilt het nauwelijks. Alleen de ene kan je misschien beter overclocken dan de andere. De snelheden zijn verder allemaal hetzelfde

Flickr

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 21:23 schreef geforcefreak het volgende:
Hoe scoort hij bij de hoge resoluties vertel me alles want ik kan nergens echt testen vinde met deze kaart.
Is niet alleen afhankelijk van je videokaart... vertel eens in wat voor systeem hij komt :?

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 14:20
Op maandag 20 augustus 2001 21:23 schreef geforcefreak het volgende:
De creative geforce 2 pro 64 mb ddr wat zijn de plus en of minpunten van deze kaart vertel me jou ervarting wat voor frames kan ik verwachten met bv spellen als Q3 arena.Hoe scoort hij bij de hoge resoluties vertel me alles want ik kan nergens echt testen vinde met deze kaart.

Weet je een site waar deze kaart getest wordt zo ja reply het aub.

Geforce freak uit Almere
De pos en neg punten zijn al x keer genoemd -> UTFS (Use The Fucking Search)

Dan moet je weten dat de framrate ook afhankelijk is van je cpu en geheugen, etc. welke je niet gegeven hebt....

Dan de topic titel: neem een betere naam, zodat deze duidellijker is, en niet dit soort vage dingen....

En je hoeft je naam niet onder elke post te zetten. Dit staat in de FAQ. (maar ik neem aan dat je deze al gelezen hebt? :? ;) )

Dan het antwoord:

pos: hij is redelijk snel
neg: het is een geforce en een creative...

Ik ben immers geen geforce freak, maar een radeon fan ;)

if broken it is, fix it you should

Verwijderd

Topicstarter
Sorry jongens ben nieuw hier in dit systeem komt de creative geforce 2 pro 64 ddr

Amd athlon 1.4
256mb sdram 133mhz met een asus a7v133 amd 266fsb

Kunnen jullie hier wat meer mee.

Alvast bedankt

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:05

Wildfire

Joy to the world!

Het zal allemaal snel genoeg zijn op jouw systeem. Zelf heb ik een Athlon 1.33 Ghz met een GF2 GTS. Ik haal in Unreal Tournament gemiddeld 90 tot 100fps... en Quake III knalt van het scherm af... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1