Voor mijn werk mag ik een nieuwe laptop aanschaffen. Nu kan ik natuurlijk weer voor een standaard HP EliteBook gaan, maar eigenlijk wil ik hem ook wellicht voor wat light gaming gaan gebruiken. Echter moet het dus geen dikke RGB 16"/17" bakbeest zijn, maar hij moet er wel zakelijk uit zien.
Wat ga je met je laptop doen?
Zoals aangegeven is hij in de basis voor zakelijk gebruik. Ik zou hem graag ook echter thuis willen gebruiken voor wat gaming waar mogelijk. Een dedicated videokaart heeft dan wel de voorkeur. Wellicht helemaal niet mogelijk in de prijsklasse, maar dat hoor ik dan vast snel genoeg
Wat is je budget?
+/- 1000 tot 1400 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij zal in de rugzak mee gaan naar kantoor en klanten, dus vandaar liever geen 16"of groter.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Bij voorkeur Microsoft, HP of Lenovo...
Wat ga je met je laptop doen?
Zoals aangegeven is hij in de basis voor zakelijk gebruik. Ik zou hem graag ook echter thuis willen gebruiken voor wat gaming waar mogelijk. Een dedicated videokaart heeft dan wel de voorkeur. Wellicht helemaal niet mogelijk in de prijsklasse, maar dat hoor ik dan vast snel genoeg
Wat is je budget?
+/- 1000 tot 1400 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij zal in de rugzak mee gaan naar kantoor en klanten, dus vandaar liever geen 16"of groter.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Bij voorkeur Microsoft, HP of Lenovo...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta