irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!
Verwijderd
Maakt je internetprovider misschien gebruik van dhcp? Ik heb zo'n vermoeden dat je leasetijd verloopt en dat je niet automatisch je ip adres ververst onder linux. Windows doet dit standaard wel en geeft daarom geen problemen.
Dus de oplossing is denk ik een dchp client installeren zoals pump of dhcpcd.
Als dit niet de oplossing is moet je toch wat meer informatie geven, want anders wordt het zo'n raad spelletje.
Dus de oplossing is denk ik een dchp client installeren zoals pump of dhcpcd.
Als dit niet de oplossing is moet je toch wat meer informatie geven, want anders wordt het zo'n raad spelletje.
Ik ga met de DHCP aan de gang. Wat voor informatie is er nog meer nodig dan? (ben newbie
Verwijderd
Informatie over je gebruikte systeem (configuratie enzo), wat voor internetprovider (adsl of kabel of dailup), output van dmesg, /etc/var/log/messages, enzOp dinsdag 21 augustus 2001 08:39 schreef PeTeRPoWeR het volgende:
Ik ga met de DHCP aan de gang. Wat voor informatie is er nog meer nodig dan? (ben newbie
Kortom zoveel mogelijk dus, want ik vond de informatie tot nu toe erg weinig.
het was de dhcp waarschijnlijk... is nu opgelost... precies weet ik het ook nie.. beetje geklooid
Verwijderd
Kwam het omdat je hostname afwijkte van je zgn. cp-nr.?Op dinsdag 21 augustus 2001 23:49 schreef PeTeRPoWeR het volgende:
het was de dhcp waarschijnlijk... is nu opgelost... precies weet ik het ook nie.. beetje geklooid
Pagina: 1