Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga vooral gamen op dit systeem, ben vooral van de simulator games en de survival games. Een beetje CoD kan ook altijd wel
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is nu €1000 excl. de behuizing en verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik kom van een Playstation setup af en wil naar een computersysteem gaan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb niet heel veel extra dingen nodig. Ik wil wel graag ruimte hebben voor uitbreiding. F.e: een extra Hdd voor opslag of een M.2 SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil het liefst geen RGD, hoe ervan om het donker te hebben in mijn kamer en ga voor een minimalistische look.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil graag op 1440p of 1080p gaan gamen, het liefst op 144hz voor de smoothness.
Ga je overklokken?
Plan er niet op omdat ik graag de stock cooler wil blijven gebruiken, maar ik ben bereid om iets meer geld uit te geven als dat nodig is om mijn performance-doel te halen.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen dat jullie mij willen helpen met de beste deals te maken en mijn onderdelen-lijst te verbeteren en fine-tunen.
Alvast bedankt,
S, Grit
Hier is mijn (voorlopige) lijst:
Ik ga vooral gamen op dit systeem, ben vooral van de simulator games en de survival games. Een beetje CoD kan ook altijd wel
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is nu €1000 excl. de behuizing en verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik kom van een Playstation setup af en wil naar een computersysteem gaan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb niet heel veel extra dingen nodig. Ik wil wel graag ruimte hebben voor uitbreiding. F.e: een extra Hdd voor opslag of een M.2 SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil het liefst geen RGD, hoe ervan om het donker te hebben in mijn kamer en ga voor een minimalistische look.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil graag op 1440p of 1080p gaan gamen, het liefst op 144hz voor de smoothness.
Ga je overklokken?
Plan er niet op omdat ik graag de stock cooler wil blijven gebruiken, maar ik ben bereid om iets meer geld uit te geven als dat nodig is om mijn performance-doel te halen.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen dat jullie mij willen helpen met de beste deals te maken en mijn onderdelen-lijst te verbeteren en fine-tunen.
Alvast bedankt,
S, Grit
Hier is mijn (voorlopige) lijst:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 286,90 | € 286,90 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 | € 100,41 | € 100,41 |
| 1 | Videokaarten | Asus Dual GeForce GTX 1660 Super 6GB Edition GDDR6 EVO | € 345,77 | € 345,77 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G36C16U4B | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) (EU-model) Zwart | € 97,90 | € 97,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 870 QVO 1TB | € 79,56 | € 79,56 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 985,44 | ||