Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:07
Ik heb een Samsung Galaxy S20 - 5G (van iemand anders) met kapot scherm. Scherm laat nog alles zien maar reageert niet meer op aanraking.

Bij aansluiten op de pc vraagt ie om de keuze voor bestandsoverdracht maar dat kun je dus iet bevestigen oid.

Ik krijg hem wel in download mode. Nu dacht ik, is het een idee om er een custum rom op te zetten waar de usb overdracht standaard op toegestaan staat.

Is dit een idee waar ik achteraan kan gaan of loop ik dan tegen andere problemen op.

Of heeft er iemand een ander brilliant idee om (vooral de foto's) de data er af te halen ?

www.weitjerock.com

Beste antwoord (via rens-br op 01-11-2021 10:39)

• Klein_Kipje
Update:

Aangesloten op een nieuw type Lenovo docking station met USB-C en dat werkt gewoon.

Bedankt om me op het juiste spoor te zetten

www.weitjerock.com

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:48
Hoe wil je er een custom rom opzetten zonder de voorlader bootloader vrij te geven?

Als het scherm nog werkt: sluit een muis aan, installeert, bijvoorbeeld, solid explorer, en kopieer de gegevens naar een netwerkschijf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sylentic
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-01 14:47
Ik had het zelfde probleem met mijn S10. Ik heb middels een Hp Dockingstation (USB-C) en Samsung Dex al mijn gegevens er af kunnen halen door het te uploaden naar OneDrive ondanks dat half het scherm niet meer werkte.

Misschien bied dat een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
hcQd schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:50:
Hoe wil je er een custom rom opzetten zonder de voorlader bootloader vrij te geven?

Als het scherm nog werkt: sluit een muis aan, installeert, bijvoorbeeld, solid explorer, en kopieer de gegevens naar een netwerkschijf.
Het scherm werkt gewoon nog, alleen het 'touch' gedeelte niet. Ik ga het eerst proberen met een muis.
bedankt!

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-04 08:44
Klein_Kipje schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:12:
[...]

Het scherm werkt gewoon nog, alleen het 'touch' gedeelte niet. Ik ga het eerst proberen met een muis.
bedankt!
Ik had precies hetzelfde probleem en heb uiteindelijk de Samsung USB naar USB-C OTG Adapter gebruikt om met een muis mijn data veilig te kunnen stellen.

Overigens zou je dit ook kunnen proberen: https://findmymobile.samsung.com/

[ Voor 9% gewijzigd door Fixio op 28-10-2021 15:19 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
Update:

Aangesloten op een nieuw type Lenovo docking station met USB-C en dat werkt gewoon.

Bedankt om me op het juiste spoor te zetten

www.weitjerock.com

Pagina: 1