Ik zoek een?
Grafische kaart (of misschien geheugen?)
Wat is je budget?
Ik hoop dat ik voor 300 euro wel klaar kan zijn, maar kan wel rekken indien significante meerwaarde.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik film regelmatig in fullHD 60 frames per sec met mijn GoPro. Dit kan ik nu niet editen, want ik heb geen computer. Mijn vader had nog wat staan, dit heb ik opgehaald. Ik edit met BlackMagic Resolve, en dat gaat net (niet). Het hapert en renderen duurt uren.
Ik wil graag smooth playback van mijn video in de Editor, en normaal iets kunnen renderen. Het is echt hobby/vakantievideo's, dus zeker niet professioneel.
Huidige systeem;
Grafische kaart (of misschien geheugen?)
Wat is je budget?
Ik hoop dat ik voor 300 euro wel klaar kan zijn, maar kan wel rekken indien significante meerwaarde.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik film regelmatig in fullHD 60 frames per sec met mijn GoPro. Dit kan ik nu niet editen, want ik heb geen computer. Mijn vader had nog wat staan, dit heb ik opgehaald. Ik edit met BlackMagic Resolve, en dat gaat net (niet). Het hapert en renderen duurt uren.
Ik wil graag smooth playback van mijn video in de Editor, en normaal iets kunnen renderen. Het is echt hobby/vakantievideo's, dus zeker niet professioneel.
Huidige systeem;
- Asus TUF B450-PLus Gaming B450
- AMD Ryzen 3 2200G wraith 3500 am4
- 1x D4 8gb 2400-15 NT K2 GSK
- Quiet pure power 400w atx24