Die AMD Wraith PRISM zag er best mooi uit (de linker op het plaatje)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FAeaKyBXQm1nWR2Sf7h4zzK1.jpg?f=user_large)
En ik heb deze vervolgens in mijn PC ingebouwd.
De koeling is op zich prima (ik game niet) maar de fan die er op zit maakt toch wel een irritant geluidje.
Daarom zoek ik nu een vervanging van de koeler.
Maar wel eentje die op die AM4 steun past zodat ik het mobo in de kast kan laten zitten.
Bestaat er zoiets?
p.s. In principe is het koelblok prima en hoeft alleen de fan vervangen te worden. Als je daar op googled zijn er meer op dat idee gekomen maar er blijkt geen makkelijke vervanging mogelijk.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FAeaKyBXQm1nWR2Sf7h4zzK1.jpg?f=user_large)
En ik heb deze vervolgens in mijn PC ingebouwd.
De koeling is op zich prima (ik game niet) maar de fan die er op zit maakt toch wel een irritant geluidje.
Daarom zoek ik nu een vervanging van de koeler.
Maar wel eentje die op die AM4 steun past zodat ik het mobo in de kast kan laten zitten.
Bestaat er zoiets?
p.s. In principe is het koelblok prima en hoeft alleen de fan vervangen te worden. Als je daar op googled zijn er meer op dat idee gekomen maar er blijkt geen makkelijke vervanging mogelijk.
weet het niet meer
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EDU3FCCx3mINEOtaqYEmgpFi.jpg?f=user_large)
/f/image/amcnXiB9NrRy0EpqTZkiQ5Lg.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ICYdCTzgEAkaWMlcPAL5ZDJQ.jpg?f=user_large)