Toon posts:

Powercolor GTS2 Pro64MB springt niet over naar TV?

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ,
probleempie .......heb net de powercolor binnen gekregen....maar hij springt niet over naar de tv .....vraag me af wat ik verkeerd doe...heb de drivers van de site www.powercolor.com.tw gehaald gezien nvidia geen drivers support voor GTS2 PRO.... heeft iemand hetzelfde probleem????

Verwijderd

nvidia ondersteund de pro wel, maar of ze ook de tv out ondersteunen is de vraag, mijn ervaring : de ene detonator wel, de ander niet

asus gf2 mx tv-out

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Waar haal je het idee vandaan dat de Detonators van nVidia jouw kaart niet zouden ondersteunen? Het is gewoon een GTS chipset (ondanks de 'PRO' in de naam is het toch echt een GTS) en die wordt gewoon ondersteund.

Mijn ervaring is dat bijna alle Detonators de TV-out goed ondersteunen. 't Is alleen wel beter om TvTool te gebruiken om je TV-out te gebruiken...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Topicstarter
Wat is dan de TV tool???? ik wil gewoon die klote filmen wel op tv zien. gebruik gewoon de s3 aansluiting..
Op maandag 20 augustus 2001 21:12 schreef Brian Dickens het volgende:
Waar haal je het idee vandaan dat de Detonators van nVidia jouw kaart niet zouden ondersteunen? Het is gewoon een GTS chipset (ondanks de 'PRO' in de naam is het toch echt een GTS) en die wordt gewoon ondersteund.

Mijn ervaring is dat bijna alle Detonators de TV-out goed ondersteunen. 't Is alleen wel beter om TvTool te gebruiken om je TV-out te gebruiken...

• The_Yeti
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2014

The_Yeti

bibo ergo sum

come.to/tvout

je kunt het beste even zoeken naar tv tool 4.6.1, die kun je namelijk onbeperkt gebruiken.

Brian, hoe weet jij nou dat hij geen PRO heeft ?? Heb je met je eigen ogen gezien dat op zijn chip GTS staat ?? Ik heb zelf ook namelijk zo'n kaart, dat is echt WEL een PRO !!
De kaart is eerst wel op de markt gebracht als een GTS, staat ook op de doos, maar er is een extra sticker op geplaats dat het nu een PRO is, ik heb onder de heatsink gekeken en er staat PRO op de chip. Hij is standaard ook geclockt op core 200, mem 400, dus volgens de PRO specs.

Ps ik bedoel het niet als flame, maar ik hou niet zo van mensen die iets vertellen waar ze zelf niks van weten maar gewoon maar anderen napraten ;)

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 17:06 schreef The_Yeti het volgende:
come.to/tvout

je kunt het beste even zoeken naar tv tool 4.6.1, die kun je namelijk onbeperkt gebruiken.

Brian, hoe weet jij nou dat hij geen PRO heeft ?? Heb je met je eigen ogen gezien dat op zijn chip GTS staat ?? Ik heb zelf ook namelijk zo'n kaart, dat is echt WEL een PRO !!
De kaart is eerst wel op de markt gebracht als een GTS, staat ook op de doos, maar er is een extra sticker op geplaats dat het nu een PRO is, ik heb onder de heatsink gekeken en er staat PRO op de chip. Hij is standaard ook geclockt op core 200, mem 400, dus volgens de PRO specs.

Ps ik bedoel het niet als flame, maar ik hou niet zo van mensen die iets vertellen waar ze zelf niks van weten maar gewoon maar anderen napraten ;)
Hoeveel -ns heb je op je DDR ram?

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

bij mij staat er op de chipsets -5 of zo ?
5ns denk ik dus..

• The_Yeti
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2014

The_Yeti

bibo ergo sum

Bij mij ook 5 ns
Pagina: 1