Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kerimts
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-01 10:49
Ik ben op zoek naar een set oordoppen die ik goed op het werk kan dragen om tijdens het werk naar muziek te luisteren en te kunnen telefoneren, maar waarmee ik ook op de fiets naar huis of tijdens vrije tijd kan zitten en telefoneren zonder last van windruis.

100-200 is de gedachte aan budget, maar als ik iets heb waar ik jaren mee verder kan wil ik ook wel de hoofdprijs van 300 ofzo betalen.

Ik heb nu een OnePlus 2.

Ik heb zelf al een aantal opties gezien, maar maar weinig merken hebben ook maar iets te zeggen over telefoniekwaliteit. Ik heb gezien dat de Galaxy Buds er meer mee doen, maar ik heb niet veel gehoord over ervaringen van mensen met deze oordopjes.

Als iemand verder nog aanraders heeft voor een goed telefoon internetabonnement met ongeveer dezelfde eisen (Muziek luisteren tijdens de werkdag, redelijk normaal internetgebruik...) hoor ik het ook graag :)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:24

timovd

Voorsprong door techniek

Op de fiets geen oordoppen, dat is levensgevaarlijk voor je zelf en anderen.
Een koptelefoon is een stuk comfortabeler als je m langere tijd op hebt. Is dat een optie?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:06

FeaR

In GoT we trust

In-ears vallen (nog) onder Mobile, ik verhuis het topic die kant op: CEA > ATT

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:51

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kerimts
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-01 10:49
timovd schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 20:47:
Op de fiets geen oordoppen, dat is levensgevaarlijk voor je zelf en anderen.
Een koptelefoon is een stuk comfortabeler als je m langere tijd op hebt. Is dat een optie?
Een oordop in en andere uit kan toch? Ik woon ook niet in een stad, ik rij amper over wegen waar er veel tegenverkeer is.

Ik heb het gevoel dat een koptelefoon erg asociaal is op het werk.