Versterker

Pagina: 1
Acties:

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11-2025

Phobos

je bent een soepkip

Topicstarter
Is dit wat :? Sansui Versterker, model A - 505, Power 120 Watts. Ik kan 'm kopen voor Fl 45,- ik wou 'm gebruiken om op m'n pc 4 speakers aan te sluiten. En hoe werkt dat dan met de kabeltjes?

Greetz

Stien

Verwijderd

je hebt een 4 kanaals versterker nodig , tenzij je 2x stereo wil, maar anders een ac3 versterker of iets dergelijks, dolby proligic wil d8 ik niet, die heeft nl. mono achterkanaal

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:45

FFF

is nix maar als je geen top wilt, dan komt er, als hij in goede staat is nog wel goed geluid uit hoor.
Aansluiten is niet zo moeilijk, gewoon een kabletje, van je pc naar je aux ingang ofzo, en 4 speakers kabels.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:57

Jag

Gewoon kopen, kost geen drol en Sansui is volgens mij juist helemaal geen slecht merk ofzo hoor. En een versterker is altijd handig. Kan je misschien ook nog eens sparen voor twee kleine speakers en dan kan je echt voor heel weinig echt heel goed geluid hebben.

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Sansui is zeker niet slecht. Voor dat geld zou ik hem zeker aanschaffen. Versterkers kun je nooit genoeg van hebben is mijn logica. :)

45 piek voor een Sansui... Wat een deal.

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 21:31

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

ik wil em ook wel kopen :P
heb nog een nodig voor me baskast :)

• Phobos

Phobos

je bent een soepkip

Topicstarter
ej maarre ik zit met een probleem. Hij woont in Flevoland en ik in Veldhoven (bij eindhoven). Dat is nou niet bepaald naast de deur :(

thnx voor de adviezen *D

Stien

• MisterDon
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

NS? :?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
ik woon vlakbij flevoland.
Ik haal hem wel voor je op. Pas ik er meteen een jaartje of twee op, totdat jij een auto hebt om hem op te halen >:)

• Phobos

Phobos

je bent een soepkip

Topicstarter
ja d8 't ook niet :P

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op maandag 20 augustus 2001 21:01 schreef stien het volgende:
Is dit wat :? Sansui Versterker, model A - 505, Power 120 Watts. Ik kan 'm kopen voor Fl 45,- ik wou 'm gebruiken om op m'n pc 4 speakers aan te sluiten. En hoe werkt dat dan met de kabeltjes?

Greetz

Stien
Als ik het goed heb, zijn dit erg goede versterkers, als jij hem niet wilt hebben voor 45 piek.. dan neem ik hem wel van je over voor 50 piek ;)
:D

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• JvdBosch
  • Laatst online: 07:30
The Sansui-lover is in the house!

Als echte Sansui-freak kan ik er wel wat over zeggen. De A-505 is een redelijke versterker, maar niet Sansui's absolute top of zo. Zal wel iets van 2x40 of 2x50Watt zijn. Duur is het in ieder geval niet, maar ik zou er ook niet meer voor geven.
Oh, en het komt uit midden jaren 80.

e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur

Verwijderd

Ik heb iets gemist op versterker-gebied volgens mij...
Wat is er zo bijzonder aan sansui? Of zijn het gewoon goede amps??

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Sansui is volgens meerdere pagina's op inet een topmerk uit de jaren 80

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:57

Jag

Op dinsdag 21 augustus 2001 12:01 schreef stien het volgende:
ej maarre ik zit met een probleem. Hij woont in Flevoland en ik in Veldhoven (bij eindhoven). Dat is nou niet bepaald naast de deur :(

thnx voor de adviezen *D

Stien
Je kan het wel via de post doen, maar dat is wel redelijk prijzig.

• JvdBosch
Sansui zullen velen niet kennen, maar heeft in de jaren 70 en het begin van de jaren 80 hele mooie dingen gemaakt. Daarna (82 of zo) ging het snel bergafwaarts. Mijn Sansui AU-X1 (uit 1978) durf ik gerust naast een versterker van ettelijke duizenden guldens te zetten! Prachtige apparaten!!

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Sansui is inderdaad van kwaliteitsmerk, naar 'als het maar veel vermogen is-merk' gegaan.... helaas. Wat een bakken had dat merk destijds: als kleine knul met 1,50 zakgeld stond ik al voor de winkelruit met die absoluut onbetaalbare spullen....

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• JvdBosch
Ik ben het dus gaan sparen en heb al heel wat in mijn handen gehad. Nu heb ik het beste wat ze ooit gemaakt hebben voor 1982 in huis (AU-X1, TU-X1, 2x BA-3000, 2x CA-3000) :9~

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Had Sansui ook niet iets met Onkyo te maken?
Hoe zat 't ook alweer, Onkyo had Sansui overgekocht ofzoiets. :?

Niet?
[Specs]

• JvdBosch
Nee, Bose heeft Sansui opgekocht. Het bestaat nog wel en maakt weer erg leuke apparatuur. Zie deze site.

Pagina: 1