Heey Tweakers,
Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. Ik kon iets dergelijks helaas niet bij anderen vinden om daar de oplossing uit te halen.
Als ik download met een game-launcher / browser / andere app krijg ik maar een fractie (1/10) van de snelheid die ik moet kunnen halen. Terwijl de taskmanager wel degelijk aangeeft dat ik op mijn max zit.
- Ik krijg via KPN maximaal 5 Mbps (binnenkort 45 Mbps van T-mobile)
- Het is een nieuw systeem van 3 maanden oud met SSD schijf
- zowel delivery optimization aan en uit gehad
- volgens mij geen wijzigingen gehad van mijn firewall oid
en sinds een maand gebeurd dus het volgende:
Bij het binnenhalen van bestanden geeft de taskmanager dit aan:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CcQt7ZlI1yCUd9yDOxFinFkx.jpg?f=user_large)
Maar geeft elke app of launcher ongeveer de volgende snelheid:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CcQt7ZlI1yCUd9yDOxFinFkx.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yHH4yyCIuwH8HmuiGfXNsXO4.jpg?f=user_large)
Iemand enig idee?
gr, Edo
Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. Ik kon iets dergelijks helaas niet bij anderen vinden om daar de oplossing uit te halen.
Als ik download met een game-launcher / browser / andere app krijg ik maar een fractie (1/10) van de snelheid die ik moet kunnen halen. Terwijl de taskmanager wel degelijk aangeeft dat ik op mijn max zit.
- Ik krijg via KPN maximaal 5 Mbps (binnenkort 45 Mbps van T-mobile)
- Het is een nieuw systeem van 3 maanden oud met SSD schijf
- zowel delivery optimization aan en uit gehad
- volgens mij geen wijzigingen gehad van mijn firewall oid
en sinds een maand gebeurd dus het volgende:
Bij het binnenhalen van bestanden geeft de taskmanager dit aan:
Maar geeft elke app of launcher ongeveer de volgende snelheid:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yHH4yyCIuwH8HmuiGfXNsXO4.jpg?f=user_large)
Iemand enig idee?
gr, Edo