Tip de redactie

Pagina: 1
Acties:
  • 783 views

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Beste redactie,

Het lijkt er op dat 'Tips' van mij niet worden geplaatst.

zo gister iPadOS en iOS 14.8.1, en laatst Intel Graphics Drivers 30.0.100.9955

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Beste antwoord (via Hackus op 29-10-2021 21:58)

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-10 13:16

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

JE iOS/iPadOS had ik gezien maar bewust overgeslagen, i.v.m. niet zo belangrijk/interessant. We zitten al een tijdje op versie 15 en wie nog op een oude versie zit weet dat hij/zij nog een tijdje beveiligingsupdates en bugfixes zal krijgen, maar verder niet zo veel.

Je Intel Graphics Drivers daarentegen heb ik niet gezien en staat ook niet (meer) in de queue. Mits niet te oud wil ik die best nog wel even meenemen hoor.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Dat kan verschillende redenen hebben. Misschien vond de redactie het onderwerp te oud. De redactie hanteert als leidraad dat een onderwerp niet ouder mag zijn dan 24 uur als het om Amerikaanse media gaat, en 12 uur bij Nederlandse en Belgische media. Bij onderwerpen van obscuurdere bronnen en voor downloads is die termijn langer."

https://tweakers.net/submit/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
@Drobanir kun jij hier wat van zien of ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Drobanir

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

JE iOS/iPadOS had ik gezien maar bewust overgeslagen, i.v.m. niet zo belangrijk/interessant. We zitten al een tijdje op versie 15 en wie nog op een oude versie zit weet dat hij/zij nog een tijdje beveiligingsupdates en bugfixes zal krijgen, maar verder niet zo veel.

Je Intel Graphics Drivers daarentegen heb ik niet gezien en staat ook niet (meer) in de queue. Mits niet te oud wil ik die best nog wel even meenemen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drobanir

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Ik heb even gezocht en kwam op deze uit, is dat degene die je bedoelde? Want die is alwaar meer dan twee weken uiten dat is een behoorlijk lange tijd voor een driver om nog op Tweakers te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
@Drobanir het gaat er om dat er nog gebruikers zijn op iOS14. Apple heeft na een maand
nog geüpdatet als beloofd, van 14.8 naar 14.8.1 met de beveiliging. Zoals in toegevoegde link beschreven. Yup die van Intel is correct, had ik niet gevonden in ‘downloads’ hier.

Software-updates

iOS kan nu in Instellingen de keuze bieden tussen twee opties voor software-updates. Je kunt de nieuwste versie van iOS 15 installeren zodra de update wordt uitgebracht, waarna je over de nieuwste features en de laatste beveiligings­­updates beschikt. Maar je kunt ook iOS 14 blijven gebruiken en toch belangrijke beveiligings­updates krijgen.

[ Voor 41% gewijzigd door Hackus op 29-10-2021 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaknico
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-03-2022
nieuws: AP: zwarte lijst voor fraudesignalering van Belastingdienst is in str...

De lijst bestaat al van 2013 (zie link ANP) en niet vanaf 2018....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10 17:24
@Hackus Niet vervelend bedoeld, maar de redactie is bij het indienen vrij duidelijk:

“Disclaimer: er wordt niet gecorrespondeerd over ongeplaatste nieuwssubmits!”

[ Voor 15% gewijzigd door TheVivaldi op 29-10-2021 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
TheVivaldi schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 21:30:
@Hackus Niet vervelend bedoeld, maar de redactie is bij het indienen vrij duidelijk:

“Disclaimer: er wordt niet gecorrespondeerd over ongeplaatste nieuwssubmits!”
Daar gaat het niet om. er kan wat mis zijn gegaan, Zoals hier bij de Intel update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10 17:24
Hackus schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 21:37:
[...]

Daar gaat het niet om. er kan wat mis zijn gegaan, Zoals hier bij de Intel update.
Dat kan, maar daar wordt dan niet over gecorrespondeerd, zoals de redactie zelf al aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
TheVivaldi schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 21:41:
[...]

Dat kan, maar daar wordt dan niet over gecorrespondeerd, zoals de redactie zelf al aangeeft.
Het gaat niet om een nieuws item, maar om driver, firmware.
GR
Voor al je opmerkingen, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande nieuws, reviews, redactieblogs en downloads.

Ik heb btw mijn antwoord al gehad van Drobanir, en mag het topic op slot.

[ Voor 9% gewijzigd door Hackus op 29-10-2021 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 23:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Slotje dan maar.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.