Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Vraag
Beste antwoord (via Hackus op 29-10-2021 21:58)
Je Intel Graphics Drivers daarentegen heb ik niet gezien en staat ook niet (meer) in de queue. Mits niet te oud wil ik die best nog wel even meenemen hoor.
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
Alle reacties
Verwijderd
https://tweakers.net/submit/
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Je Intel Graphics Drivers daarentegen heb ik niet gezien en staat ook niet (meer) in de queue. Mits niet te oud wil ik die best nog wel even meenemen hoor.
nog geüpdatet als beloofd, van 14.8 naar 14.8.1 met de beveiliging. Zoals in toegevoegde link beschreven. Yup die van Intel is correct, had ik niet gevonden in ‘downloads’ hier.
Software-updates
iOS kan nu in Instellingen de keuze bieden tussen twee opties voor software-updates. Je kunt de nieuwste versie van iOS 15 installeren zodra de update wordt uitgebracht, waarna je over de nieuwste features en de laatste beveiligingsupdates beschikt. Maar je kunt ook iOS 14 blijven gebruiken en toch belangrijke beveiligingsupdates krijgen.
[ Voor 41% gewijzigd door Hackus op 29-10-2021 20:26 ]
De lijst bestaat al van 2013 (zie link ANP) en niet vanaf 2018....
“Disclaimer: er wordt niet gecorrespondeerd over ongeplaatste nieuwssubmits!”
[ Voor 15% gewijzigd door TheVivaldi op 29-10-2021 21:30 ]
Daar gaat het niet om. er kan wat mis zijn gegaan, Zoals hier bij de Intel update.TheVivaldi schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 21:30:
@Hackus Niet vervelend bedoeld, maar de redactie is bij het indienen vrij duidelijk:
“Disclaimer: er wordt niet gecorrespondeerd over ongeplaatste nieuwssubmits!”
Dat kan, maar daar wordt dan niet over gecorrespondeerd, zoals de redactie zelf al aangeeft.Hackus schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 21:37:
[...]
Daar gaat het niet om. er kan wat mis zijn gegaan, Zoals hier bij de Intel update.
Het gaat niet om een nieuws item, maar om driver, firmware.TheVivaldi schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 21:41:
[...]
Dat kan, maar daar wordt dan niet over gecorrespondeerd, zoals de redactie zelf al aangeeft.
GR
Voor al je opmerkingen, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande nieuws, reviews, redactieblogs en downloads.
Ik heb btw mijn antwoord al gehad van Drobanir, en mag het topic op slot.
[ Voor 9% gewijzigd door Hackus op 29-10-2021 21:58 ]
Dit topic is gesloten.