dit soort zaken kan/moet je in SU zetten eigenlijk 
maar ze zullen um wel moven voor je denk ik
maar ze zullen um wel moven voor je denk ik
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Heeft eigenlijk helemaal niets met Stoute Usertjes van doen... het is geen forummisbruik ofzo hoor.
Gewoon een simpel slotje. Wie doet dat voor mij?
Gewoon een simpel slotje. Wie doet dat voor mij?
als er niks 'fout' is aan een topic worden er geen slotjes aan gegeven,
't is niet omdat jij het niet nuttig meer vind dat er een slotje op moet he.. gewoon rustig naar beneden laten zakken is de juiste methode
't is niet omdat jij het niet nuttig meer vind dat er een slotje op moet he.. gewoon rustig naar beneden laten zakken is de juiste methode
Verwijderd
Dit kun je voortaan echt beter in SU posten, in LA ga je ergens over discussieren, in SU krijg je geen commentaar
Ok ok... 't is al goed.
Het is alleen jammer dat ik m'n eerste berichtje in dat topic niet meer kan editten... want anders had ik daar een tekst bij kunnen zetten voor die lamballen die de rest van het topic niet lezen.
Het is alleen jammer dat ik m'n eerste berichtje in dat topic niet meer kan editten... want anders had ik daar een tekst bij kunnen zetten voor die lamballen die de rest van het topic niet lezen.
hoezo zou je dat niet kunnen editten
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Berichtjes ouder dan 24h mag je niet meer editten.
SU wordt niet alleen gebruikt voor forum misbruik, maar ook voor dit soort dingen normaliterOp maandag 20 augustus 2001 21:04 schreef Brian Dickens het volgende:
Heeft eigenlijk helemaal niets met Stoute Usertjes van doen... het is geen forummisbruik ofzo hoor.
(ow, ik kan er iig geen slotje op plakken hoor)
Done, topic is dicht.Op dinsdag 21 augustus 2001 07:52 schreef Bulldog het volgende:
Ervaring leert dat er altijd nog wel een -grapjas is die wel reageert:
[..]
Daarom ook -> dicht.
Pagina: 1