Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc
Hmm, nou, met een Powerleap Neo S370 en een bios update kom je een heel end denk ik, zorg alleen wel ff dat je alles
eerst checked voordat je allerlei dingen koopt wat uiteindelijk niet gaat werken. Check dus of er bij asus een BIOS update is voor dat bord, waarbij er opstaat dat er coppermines inpassen, check bij powerleap voor de convertor
en stuur een meeltje naar asus zelf met de vraag of het gaat
werken als je dat zou doen. Check de bus-snelheid die het bordje ondersteunt, dan zou je er wel uit moeten kunnen komen.
Greetz,
Liam
eerst checked voordat je allerlei dingen koopt wat uiteindelijk niet gaat werken. Check dus of er bij asus een BIOS update is voor dat bord, waarbij er opstaat dat er coppermines inpassen, check bij powerleap voor de convertor
en stuur een meeltje naar asus zelf met de vraag of het gaat
werken als je dat zou doen. Check de bus-snelheid die het bordje ondersteunt, dan zou je er wel uit moeten kunnen komen.
Greetz,
Liam
If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.
thanks for rep.
powerleap Neo S370 is hij nog verkrijgbaar?
en wat ik me afvraag kan je met een 4mb vga onboard nog een extra video kaart plaatsen in een pci slot en de andere uitschakelen?
powerleap Neo S370 is hij nog verkrijgbaar?
en wat ik me afvraag kan je met een 4mb vga onboard nog een extra video kaart plaatsen in een pci slot en de andere uitschakelen?
Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc
Er zijn legio voorbeelden waarbij dat kan maar in ieder specifiek geval is het dus echt een kwestie van het lezen van de handleiding om zeker te weten dat het kan. Als je die niet meer hebt, kan je die downloaden van de Asus site.Op dinsdag 21 augustus 2001 01:04 schreef henksnap het volgende:
powerleap Neo S370 is hij nog verkrijgbaar in Nederland/
Ben op de site geweest,om hem te bestellen en te laten verschepen uit de US kost dat 66 doller,vind ik te veel.
wie weet er nog een winkeltje in de randstad?
Ben op de site geweest,om hem te bestellen en te laten verschepen uit de US kost dat 66 doller,vind ik te veel.
wie weet er nog een winkeltje in de randstad?
Pagina: 1