Goedemorgen allen,
Na heel heel veel gelezen te hebben hier blijf ik toch met een probleempje zitten.
Mijn vloerverwarming blijft een drama. De vloer word enigszins warm maar in de winter zeker niet comfortabel.
Het opstelling is als volgt:
Remeha tzerra ace 39.
Robot 5 groepen verdeler. Die met een warmtewisselaar zit aangesloten ivm zwarte tyleen slangen.
CV ketel aanvoer 70 graden.
Vloerverwarming 40 graden.
3 groepen van de 5 staan open de resterende 2 groepen zijn 1 slaapkamer die we niet verwarmen.
De vloer in de woonkamer komt niet hoger dan 21 graden en ligt als hoofdverwarming.
Onderlaatst heb ik alle thermostaatkranen van de radiatoren (boven) vervangen voor heimeier eclipse.
Ik zou toch graag de vloer beneden aangenamer krijgen en het comfort maar na heel veel gedoe nog steeds niet ok.
Hebben jullie tips?
Na heel heel veel gelezen te hebben hier blijf ik toch met een probleempje zitten.
Mijn vloerverwarming blijft een drama. De vloer word enigszins warm maar in de winter zeker niet comfortabel.
Het opstelling is als volgt:
Remeha tzerra ace 39.
Robot 5 groepen verdeler. Die met een warmtewisselaar zit aangesloten ivm zwarte tyleen slangen.
CV ketel aanvoer 70 graden.
Vloerverwarming 40 graden.
3 groepen van de 5 staan open de resterende 2 groepen zijn 1 slaapkamer die we niet verwarmen.
De vloer in de woonkamer komt niet hoger dan 21 graden en ligt als hoofdverwarming.
Onderlaatst heb ik alle thermostaatkranen van de radiatoren (boven) vervangen voor heimeier eclipse.
Ik zou toch graag de vloer beneden aangenamer krijgen en het comfort maar na heel veel gedoe nog steeds niet ok.
Hebben jullie tips?
:strip_exif()/f/image/0uDucu5woSMJxafCUwmb3Dl4.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AkgrVT3ay0hHVozOOkkXb0AB.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5QwUkkiomjzVqfScPZmm0HB8.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/MwsVdKCw75GSc8AW2NUlcMxL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HGpzSidruxRhH20jHhOQUnZN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EV7mLE2lO0301kawtuZnsWW6.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/naEYrKcnke1pBkwgyj1p4BOz.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uRbF3F0mbT9efUcmnQDLZZif.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/5QwUkkiomjzVqfScPZmm0HB8.jpg?f=fotoalbum_large)