Tweakers als webapp toevoegen lukt niet met Samsung Internet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-05 22:46
Mijn vraag
Hallo Tweakers/anderen,

Hopelijk post ik dit op de goede plek, het lijkt mij een bug iets.

Al jaren maak ik dagelijks gebruik van de Tweakers website op mobiel. Hiervoor plaats ik altijd een snelkoppeling op mijn homescreen door vanuit de browser een snelkopppeling toe te voegen op het Startscherm. Echter ben ik de laatste tijd/jaren Samsung Internet gaan gebruiken voor de automatische Dark Mode op websites waaronder die van Tweakers. Top.

Volgens mij werkte het met mijn vorige telefoon (S10) nog prima maar als ik nu een snelkoppeling aanmaak op mijn Startscherm heb ik:

- geen mooi Tweakers icoontje maar een algemene 'T' die Samsung internet toekent.
- de website opent met deze snelkoppeling met adresbalk zichtbaar (daar waar voorheen het als webapp werd geopend, full screen alleen de Tweakers website.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung Galaxy S20FE (okt 2021 patch)
Samsung Internet (v15.0.4.9)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Met Chrome Android werkt dit wel met de Tweakers website
- Andere websites krijg ik wel met mooi website icoon en fullscreen geopende 'webapp' toegevoegd.

Hoe krijg ik de Tweakers website netjes met Tweakers icoon en wanneer geopend, full screen webapp toegevoegd obv Samsung Internet?

Alvast bedankt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VoW8eMEr_jPnDsTiCldbRtS6bo4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SeE3XZl401yUiKNJ4xgkGGR7.jpg?f=fotoalbum_large

Beste antwoord (via Kappade op 27-10-2021 21:25)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:23

crisp

Devver

Pixelated

Als het goed is wordt de Samsung Browser nu vanuit onze kant hetzelfde behandeld als Chrome :)

Intentionally left blank

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Dat ligt zo te zien aan het feit dat we de benodigde meta-tags alleen toevoegen voor Chrome op Android. Ik zal kijken of we dat kunnen aanpassen naar alle Android browsers.

Intentionally left blank

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Als het goed is wordt de Samsung Browser nu vanuit onze kant hetzelfde behandeld als Chrome :)

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-05 22:46
Wauw! Ik had niet gedacht dat dit zo snel gefixt zou worden.

Het doet het nu ook goed met Samsung Internet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zL_N003tTc5n1MUOTfWyfx4Zbnc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qxvK74SvBpMmagxH25zHDSZu.jpg?f=fotoalbum_large

Bedankt!!