IK zit te twijfelen heeft iemand een idee wat die T68 ongeveer gaat kosten en waneer die uit komt. Ik hoor ook steeds dat toestellen in combinatie met abo. flink gaan stijden in prijs. klopt dit
Verwijderd
T39 heb ik vandaag in me handen gehad.
Heel cool toestel maar ik baalde enorm van dat zwakke kleppie (Motorola doet dat veel beter). Verder irriteerde mij de extreem kleine knoppies en de kleine 5-regelige display.
Voor de rest top toestel. Je hebt momenteel geen fuck aan GPRS in Nederland, evenmin de triband toevoeging.
Wel aan de max. 300 uur standbye-tijd (zelfs een accu met 740 uur is verkrijgbaar!), wel aan de heel makkelijke SMS-invoer tiktijd. Ook de redelijk compacte vorm, de "lage" prijs van 880 piekies en de nogal tevreden gebruikers maken dit toestel toch tot een topper.
Op de T68 wachten is zinloos. Je kan wachten en wachten en wachten, niet kopen, niet kopen en maar wachten enzovoort. If you get my drift.
Heel cool toestel maar ik baalde enorm van dat zwakke kleppie (Motorola doet dat veel beter). Verder irriteerde mij de extreem kleine knoppies en de kleine 5-regelige display.
Voor de rest top toestel. Je hebt momenteel geen fuck aan GPRS in Nederland, evenmin de triband toevoeging.
Wel aan de max. 300 uur standbye-tijd (zelfs een accu met 740 uur is verkrijgbaar!), wel aan de heel makkelijke SMS-invoer tiktijd. Ook de redelijk compacte vorm, de "lage" prijs van 880 piekies en de nogal tevreden gebruikers maken dit toestel toch tot een topper.
Op de T68 wachten is zinloos. Je kan wachten en wachten en wachten, niet kopen, niet kopen en maar wachten enzovoort. If you get my drift.
De T68 lijkt mij ook duur vooral door die display, de display op zich is duur en het feit dat ze de eerste zijn met zo'n 256 kleuren scherm of zit ik nu mis. Ik denk dat ik toch voor die t39 ga. Ik heb nu een T28 en die bevalt ook prima.
Verwijderd
De Siemens ME45 is ook een retecool toestelletje voor ca. 850 piek met ongeveer gelijke specs (geen 3-band). Ook de Motorola v66 is zeer cool, komt pas over een maand of 3, i heard
)
Jouw T68 heb ik al zien liggen in een vage shop in Den Haag, evenals de Nokia 8310. Ik was niet echt onder de indruk.
Advies:
Wil je NU een GPRS-toestel: koop de T39.
Wil je even wachten: Motorola V66
Heb je geduld: T68.
Jouw T68 heb ik al zien liggen in een vage shop in Den Haag, evenals de Nokia 8310. Ik was niet echt onder de indruk.
Advies:
Ik heb niets aan die gprs want daar doet dutchtone niet aan geloof ik en ik wil mijn abo. verlengen en dan dus ook een nieuw toestel.Op maandag 20 augustus 2001 21:07 schreef ALepH het volgende:
De Siemens ME45 is ook een retecool toestelletje voor ca. 850 piek met ongeveer gelijke specs (geen 3-band). Ook de Motorola v66 is zeer cool, komt pas over een maand of 3, i heard)
Advies:
Verwijderd
Ouch, wat een vijandigheid,Ik heb niets aan die gprs want daar doet dutchtone niet aan geloof ik en ik wil mijn abo. verlengen en dan dus ook een nieuw toestel...
Zoals Doe Maar het zo mooi kan zeggen:
Zoek het zelf maar uit...
Hey A, wat heeft ie fout gedaan? Hij geeft alleen maar aan dat hij geen GPRS wil omdat het nog nergens aangeboden wordt... geen speld tussen te krijgen en hoezo vijandig? Ik denk dat je het verkeerd opvat. 2 berichtjes achter elkaar is ook een beetje overdreven. Misschien met het verkeerde been uit bed gestapt? (hoe weet je trouwens 's ochtends wat het goede is en wat het verkeerde is, maar dat terzijde
)
Zelf heb ik sinds een paar dagen een T39m en ik ben er ZEER content mee. Zwak klepje valt wel mee, je moet ook niet met je foon op zak gaan rugby'en, dan kun je beter een Siemens M35i of zo'n rubber ding van Nokia kopen.
T68 lijkt me inderdaad belachelijk duur. Als je naar de MZ5 van Sony kijkt, in combi met een abo 1399 pieken!!! Dan zal die T68 wel niet goedkoop worden. Verder vraag ik me af wat je aan kleuren hebt... ondersteunt WAP uberhaupt wel kleuren? Maar goed...
Uh... oh ja, die laatste vraag... Libtel en KPN zijn inmiddels overgestapt op dure toestellen icm een abo, Dutchtone doet dat geloof ik vanaf 1 september en van BEN en Telfort is nog niets bekend maar ik denk dat die niet lang achter zullen blijven anders gaan ze over de kop omdat er in vergelijking met de andere drie teveel geld bij moet.
Zo, een hele lap tekst, ik hoop dat men er iets aan heeft.
(misschien iets minder koffie hier... hmmzz... *stuitersmiley*)
Zelf heb ik sinds een paar dagen een T39m en ik ben er ZEER content mee. Zwak klepje valt wel mee, je moet ook niet met je foon op zak gaan rugby'en, dan kun je beter een Siemens M35i of zo'n rubber ding van Nokia kopen.
T68 lijkt me inderdaad belachelijk duur. Als je naar de MZ5 van Sony kijkt, in combi met een abo 1399 pieken!!! Dan zal die T68 wel niet goedkoop worden. Verder vraag ik me af wat je aan kleuren hebt... ondersteunt WAP uberhaupt wel kleuren? Maar goed...
Uh... oh ja, die laatste vraag... Libtel en KPN zijn inmiddels overgestapt op dure toestellen icm een abo, Dutchtone doet dat geloof ik vanaf 1 september en van BEN en Telfort is nog niets bekend maar ik denk dat die niet lang achter zullen blijven anders gaan ze over de kop omdat er in vergelijking met de andere drie teveel geld bij moet.
Zo, een hele lap tekst, ik hoop dat men er iets aan heeft.
(misschien iets minder koffie hier... hmmzz... *stuitersmiley*)
Je ziet het verkeerd jong als ik nu over zou gaan naar een andere provider dan zou ik daar ook een nieuw toestel krijgen, en je kunt je nummer zo meenemen. Dus als dutchtone mij als klant wil houden wil ik gewoon een ander toestel maar ik zit dat ook weer een jaar vast aan mijn abo. dussss. vandaar.Op maandag 20 augustus 2001 21:20 schreef ALepH het volgende:
Aan jou verspil ik geen tijd meer, verwend usertje.
Take it or leave it.
PS. Ik zit niet voor niets een lapje tekst voor je in te voeren, hoop je te helpen, maar dat helpt blijkbaar niets.
Ga maar naar een ander forum.
Ouch, ... reflected.
Verwijderd
Dit laat ik maar effe vliegen, okee? Vast een Friese oid uitdrukking, want in het westen ben ik een ouwe lul met m'n 34 jaarjong
En ja, ik begrijp het wel en bied mijn excuses aan voor de vluchtige taal.
Mijn vraag is: Wat wil je dan precies ? Je praat over 2 peperdure toestellen die voorlopig niet voor een zacht prijsje over de toonbank gaan. De T39 is pas een paar weken oud? I don't get you.
T68!! die ondersteunt het nieuwe SMS namelijk MMS!!, waarbij je animatie en geluid aan elkaar kan versturen...
als dit eenmaal lekker loopt zit jij daar met je sms-en op je T39,..
als dit eenmaal lekker loopt zit jij daar met je sms-en op je T39,..
Verwijderd
T39 is mooi foontje en als je niet wilt wachten moet je hem nu kopen.
Motorola V66 moet je nog ff 2-3 maandjes geduld voor hebben en die t68 kun je nog lang op wachten en ding zal wel aso duur zijn.
Ik ga zelf over paar maand abbo verlengen en ik ga denk ik maar een t39 nemen.
Motorola V66 moet je nog ff 2-3 maandjes geduld voor hebben en die t68 kun je nog lang op wachten en ding zal wel aso duur zijn.
Ik ga zelf over paar maand abbo verlengen en ik ga denk ik maar een t39 nemen.
Nee, MMS is correct. Multimedia Messaging.. Ik heb een tijdje bij Ericsson gewerkt en het ziet er erg cool uit.Op maandag 20 augustus 2001 22:50 schreef blender het volgende:
Uh, MMS? Bedoel je niet EMS? Op de T39 kun je ook objecten toevoegen aan SMSjes hoor...
Haha, was er iets kut aan de T28 dan? Nooit gehad hoor, alleen op gegeild omdat hij zo lekker plat was.
Het enige dat ik mis op de T39 is menugestuurd callerID uitzetten. Of hoe het hier in NL ook heten mag. Het kan volgens mij alleen met #xx# codes
Het enige dat ik mis op de T39 is menugestuurd callerID uitzetten. Of hoe het hier in NL ook heten mag. Het kan volgens mij alleen met #xx# codes
ik vind het alleen jammer dat die T-serie een antenne heb, maar die T68 heeft er gelukkig geen 1 en dan wordt het wel interessant, ik ben na 2 ericsson's(GF768, T18) overgestapt naar nokia(8210), alleen maar omdat ik telkens de antenne afbrak in me broekzak na een tijdje
minpunten t28>Op dinsdag 21 augustus 2001 16:53 schreef blender het volgende:
Haha, was er iets kut aan de T28 dan? Nooit gehad hoor, alleen op gegeild omdat hij zo lekker plat was.
- batterij is in een poep en een scheet leeg
- klein schermpje
- nokje aan het klepje slijt op den duur af of kan afbreken waardoor het klepje niet meer dicht gaat
dan kan je beter voor t29 of t39 gaan
MZ5 zou ik niet voor gaan, neem dan gewoon de Z5, die is 300 piek met abo en nog platter ook
ik heb in hong kong ook nog de opvolger ervan gezien maar die is minder mooi imho (helemaal zilver ipv het blauwe om het scherm)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
antenne is handig, anders gaat je telefoon dwars in je broekzakOp dinsdag 21 augustus 2001 19:43 schreef Kev0867 het volgende:
ik vind het alleen jammer dat die T-serie een antenne heb, maar die T68 heeft er gelukkig geen 1 en dan wordt het wel interessant, ik ben na 2 ericsson's(GF768, T18) overgestapt naar nokia(8210), alleen maar omdat ik telkens de antenne afbrak in me broekzak na een tijdje
Ik heb een antenne ook nooit zo'n probleem gevonden eigenlijk. Het nadeel van die 8210 vind ik dat hij er zo breekbaar uitziet en je ziet gewoon heel erg goed (glim glim) dat hij van plastic is.
Ik zou het wel cool vinden als ze een telefoon met een aluminium of titanium case zouden maken...
Ik zou het wel cool vinden als ze een telefoon met een aluminium of titanium case zouden maken...
Ben ff bij wat winkels langs geweest om mijn abo te laten verlengen. Nu blijkt dat dat alleen kan door de klantenservice te bellen en dan te vragen of je kut verlengen. Dat kan dan wel maar je kunt dan maar kiezen uit een paar toestellen. Het toestel krijg je dan van dutchtone toegestuurd, je kunt dus niet zomaar ff een leuk ding in de winkel uit zoeken. Je kunt kiezen uit een;
nokia 3310 gratis
nokia 3330 gratis
nokia 7110 gratis maar met simlock
nokia 6210 149,-
nokia 8210 199,-
nokia 8850 849,-
siemens m35i 74,-
panasonic gd92 ook iets van 75 piek
allemaal duurder dan met een nieuw abo dat is toch belagelijk.
nokia 3310 gratis
nokia 3330 gratis
nokia 6210 149,-
nokia 8210 199,-
nokia 8850 849,-
siemens m35i 74,-
neem gewoon en nieuwe abbo en laat je oude nummer je nieuwe worden
"If u do something do it with style, or do it at all."
zo belachelijk is dat niet. ten eerste moet je bij deze prijzen er nog eens zo'n honderd piek aftrekken aan aansluitkosten, omdat je deze bij het afsluiten van een nieuw abonnement weer moet betalen. tevens worden per 1 september de subsidies die dutchtone geeft aan dealers voor verkoop sterk verlaagd. libertel is daar 15 augustus al mee begonnen. het zal dus uiteindelijk voordeliger worden om een nieuw toestel aan te schaffen bij een contractverlenging als bij het afsluiten van een nieuw contract.Op donderdag 23 augustus 2001 22:01 schreef Mr_duron700 het volgende:
Ben ff bij wat winkels langs geweest om mijn abo te laten verlengen. Nu blijkt dat dat alleen kan door de klantenservice te bellen en dan te vragen of je kunt verlengen. Dat kan dan wel maar je kunt dan maar kiezen uit een paar toestellen. Het toestel krijg je dan van dutchtone toegestuurd, je kunt dus niet zomaar ff een leuk ding in de winkel uit zoeken. Je kunt kiezen uit een;
nokia 3310 gratis
nokia 3330 gratis
nokia 6210 149,-
nokia 8210 199,-
nokia 8850 849,-
siemens m35i 74,-
Verwijderd
Ik ben het er helemaal mee eens dat de prijzen van de mobiele telefoons eens wat duurder worden. Dan weten de mensen tenminste eens hoeveel geld ze in hun broekzak hebben zitten en niet van ik heb hem toch gratis gekregen.
Trouwens de V66 owrdt over 3 weken gelaunched. De verkoopprijs is 1249,- excl. BTW. De T68 laat echt nog wel even op zich wachten en daarom is het komende jaar de T39 een goed alternatief (tenminste voor Ericsson liefhebbers!)
Trouwens de V66 owrdt over 3 weken gelaunched. De verkoopprijs is 1249,- excl. BTW. De T68 laat echt nog wel even op zich wachten en daarom is het komende jaar de T39 een goed alternatief (tenminste voor Ericsson liefhebbers!)
Verwijderd
ik heb gister de t68 gehaald, 1399 gulden. Ik ben nog nooit zo blij met een telefoon geweest
Kon mijn Benefon Q gelukkig voor veel kwijt
Verwijderd
pictures picturesOp woensdag 31 oktober 2001 11:19 schreef Mries! het volgende:
ik heb gister de t68 gehaald, 1399 gulden. Ik ben nog nooit zo blij met een telefoon geweestKon mijn Benefon Q gelukkig voor veel kwijt
Waar blijven die pics?
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
zou zelf de t39 nemen vind de t68 niet echt gaaf.
"If u do something do it with style, or do it at all."
Verwijderd
ja hallo ik kijk ook niet elke seconde op dit forum 
ik ga van het weekend wel plaatjes schieten..
ik ga van het weekend wel plaatjes schieten..
Verwijderd
hier komen dan wat pic'jes:

wil je andere dingen zien...roep maar (wel voor zondag)
Je kunt net zien dat er wat op het scherm staat als je hem lang niet gebruikt hebt (plaatje 2) de tijd staat er dan heel groot op..voor de rest spreekt het voor zichzelf denk ik

wil je andere dingen zien...roep maar (wel voor zondag)
Je kunt net zien dat er wat op het scherm staat als je hem lang niet gebruikt hebt (plaatje 2) de tijd staat er dan heel groot op..voor de rest spreekt het voor zichzelf denk ik
SHIT
!dit is een stoer toestel!
hoeveel was ie precies en i.c.m. welk abo?
gaaf dingetje hoor!!
!dit is een stoer toestel!
hoeveel was ie precies en i.c.m. welk abo?
gaaf dingetje hoor!!
Succes is een keuze
Verwijderd
ja! waar heb je deze gekocht?? Hij is echt kewl. Ik vond em eerst best lelijk.. maar dat scherm! En dan nog bluetooth ook
(als het tenminste in mn laptop komt ooit)
Verwijderd
hee, waar heb je hem gekocht, wat voor abbo?
verder:
kun je een plaatje schieten van het synchroniseren met outlook of zo en misschien info geven of dit goed werkt?
verder: werkt het op internet gaan met je laptop via infrarood of bluetooth via zo'n telefoon goed/?
PLAATJES

denk er zelf ook over om zo'n ding te kopen!
o ja, is dat kleurenscherm een beetje scherp?
waar kan ik deze telefoon in levende lijven bewonderen, welke winkel?
verder:
kun je een plaatje schieten van het synchroniseren met outlook of zo en misschien info geven of dit goed werkt?
verder: werkt het op internet gaan met je laptop via infrarood of bluetooth via zo'n telefoon goed/?
PLAATJES
denk er zelf ook over om zo'n ding te kopen!
o ja, is dat kleurenscherm een beetje scherp?
waar kan ik deze telefoon in levende lijven bewonderen, welke winkel?
Verwijderd
ik heb hem bij bellmobility vandaan. Let wel op dat dit een duitse import is, dus er is geen nederlandse T9 op dat ding (flash ik er zelf wel een keer in ofzo
) Hij komt over 2 maanden in nederland. Ik heb mijn IR poort aan iemand even uitgeleend, dus ik kan nog geen Sync plaatjes schieten. Verder vind ik het beeldscherm super, hij is erg helder, ook bij zonlicht goed te lezen. Oh ja de prijs was 1399 gulden zonder abo, dus icm met een libertel 240 wordt het iets van 999 gulden.
oh ja wat betreft internet via IR..het kan wel maar het is natuurlijk geen kabelinternet
bluetooth heb ik niet...moet dan maar een sony bluetooth lappie kopen he 
Ik ben er tot nu toe eerrrrggg tevreden mee, hij doet gewoon precies wat ik wil
oh ja wat betreft internet via IR..het kan wel maar het is natuurlijk geen kabelinternet
Ik ben er tot nu toe eerrrrggg tevreden mee, hij doet gewoon precies wat ik wil
Heb hem met een Ben Vaak 2 jaar voor 550 piek bij de PhoneHouse gehaald!! Wat een super toestel....
Paar dingen zijn niet helemaal lekker, maar komt wel een update voor..... (en de rest ligt aan BEN)
[topic=359065/1/25]
Paar dingen zijn niet helemaal lekker, maar komt wel een update voor..... (en de rest ligt aan BEN)
[topic=359065/1/25]
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
jezus, we hebben er weer een, dit topic is al meer dan een maand oud hoor!Op zondag 23 december 2001 17:10 schreef vries335 het volgende:
Heb hem met een Ben Vaak 2 jaar voor 550 piek bij de PhoneHouse gehaald!! Wat een super toestel....
[topic=359065/1/25]
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Schop! (lulmodus
)
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Goeie avond,
Ik zit zwaar te twijfelen tussen de T68 en de 8310. Het probleem is dat ik niet al te zuinig met mn spullen om ga. Bij de 8310 is het zo dat je na een keer stuiteren nieuwe frontjes koopt, nu was mijn vraag, is dit bij de T68 ook mogelijk. Dit zou voor mij doorslaggevend zijn in mijn keuze...
Alvast bedankt!
Ik zit zwaar te twijfelen tussen de T68 en de 8310. Het probleem is dat ik niet al te zuinig met mn spullen om ga. Bij de 8310 is het zo dat je na een keer stuiteren nieuwe frontjes koopt, nu was mijn vraag, is dit bij de T68 ook mogelijk. Dit zou voor mij doorslaggevend zijn in mijn keuze...
Alvast bedankt!
Front van t68 is niet verwisselbaar (vind ik zelf geen nadeel, kan ook geen problemen opleveren met display)
Grootste voordeel van t68 is de aanwezigheid van bluetooth. Bluetooth headset is erg relax in gebruik. Is erg aan te raden. Is alleen wel duur.
Grootste voordeel van t68 is de aanwezigheid van bluetooth. Bluetooth headset is erg relax in gebruik. Is erg aan te raden. Is alleen wel duur.
wat kost die bluetooth headset?
ik heb ook een T68, maar ik wil nog een headsetje erbij, voor in de auto enzo.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Verwijderd
ik heb 800 piek betaald, maar heb ook de module er bij gekocht! per ongelukOp donderdag 10 januari 2002 11:25 schreef koornee het volgende:
wat kost die bluetooth headset?
800,- voor en t68 en een bluetooth headset? dem, ik heb ook bijna 800,- voor dat ding betaald, maar geen headset erbij.
ff gezocht: http://www.gsmshop.nl/shop/index.php?c=189&s=0&so=name&p=739
das dus die headset. voor maar 192,44 (229,00 incl. BTW).
best duur dus.
ff gezocht: http://www.gsmshop.nl/shop/index.php?c=189&s=0&so=name&p=739
das dus die headset. voor maar 192,44 (229,00 incl. BTW).
best duur dus.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Ik heb er fl. 399,- voor betaald.
Ik ben er erg tevreden over. Werkt stuk beter dan zo`n handsfree setje.
Ik ben er erg tevreden over. Werkt stuk beter dan zo`n handsfree setje.
Waar is die headset te koop (voor 399,-), heb hem nog nergens gezien. En welk model is het (er zijn er nl. twee soorten). Er is dacht ik de HBH-10 (oud) en de HBH-15 (nieuw)
Waar ik het had gekocht hadden ze een foutje gemaakt met de prijs. Bleek achteraf fl. 399,- ex. btw i.p.v. inc. btw. Had even mazzel gehad. Ik heb het in Rotterdam bij Monditel gehaald. En daarbij is het de 2e generatie headset. Ziet er qua model bijna hetzelfde uit als de 1e generatie alleen het is meer afgerond.
In een Chinees tijdschrift heb ik nog een bluetooth headset van Nokia die ziet er ook erg mooi uit. Heb alleen geen plaatje van om te laten zien. Zal wel een keer op het web moeten zoeken.
In een Chinees tijdschrift heb ik nog een bluetooth headset van Nokia die ziet er ook erg mooi uit. Heb alleen geen plaatje van om te laten zien. Zal wel een keer op het web moeten zoeken.
Pagina: 1