Ik was van plan om een tvkaartje te kope, ik heb net een miro PCTV (geen pro) weg gedaan. Software vond ik bagger, en kaartje was niet stereo. Ik zat te dachten aan een Hauppauge PCI Radio (das kaartje met Stereo tuner en Radio), maar de prijzen vallen iets wat tegen, en veel winkels halen die kaart door elkaar (bv met hauppauge primo FM, das ook een kaartje met Stereo radio, maar met een mono tv tuner). Toen viel mijn oog op conceptronics. Die bieden een goedkope stereo fm tvkaart aan, zeer kompleet met ab. op de kaart zit gewoon een bt8x8 chip op. Maar mijn vraag nu, heeft iemand zo'n kaartje thuis, en hoe bevalt tie. Plaatjes van software?
Verwijderd
is het een kaartje van dit merk??
ik heb er alleen een pcmcia kaartje van voor m'n laptop, een 10/100 netwerkkaartje wel te verstaan he...
het merk is volgens mij wel goed hoor, zie bij het logo een klein tulpje staan en heb zo'n idee dat het een dochteronderneming (of een afdeling ofzo) van tulip is.
ik heb er alleen een pcmcia kaartje van voor m'n laptop, een 10/100 netwerkkaartje wel te verstaan he...
het merk is volgens mij wel goed hoor, zie bij het logo een klein tulpje staan en heb zo'n idee dat het een dochteronderneming (of een afdeling ofzo) van tulip is.
Conceptronic = Dynalink = divisie van Tulip sedert 'n maand of 3...
I'm fed up 'cause all you wanna do is critisize.... (Alexander O'Neal '84)