Gaat dit Adobe Master pakket ook werken op Windows 11?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WORPspeed
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-05 10:05
Mijn vraag
Ik zag deze actie:
https://www.actievandedag...kket-inclusief-trainingen
En wou t aanschaffen, maar er staat dat t alleen geldig is op Windows 10.

Nu weet ik niet waarom t na een upgrade naar win11 opeens niet meer zou werken, maar dacht check t ff met jullie.

Heb ActieVanDeDag al gemaild erover en zij zeggen dat t alleen op windows 10 werkt, maar of ze dat alleen zeggen omdat t echt zo is of omdat deze actie er al was voordat win11 aangekondigd was en niemand t geupdate heeft, weet ik niet

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ten eerste: ik zou er niet per se van uit gaan dat een dergelijk aanbod resulteert in een legale licentie. (Het usedsoft arrest waar naar wordt gelinkt is niet genoeg zekerheid).

Ten tweede: waarschijnlijk wel. Anders lang genoeg wachten tot de info vd fabrikant is geüpdatet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WORPspeed
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-05 10:05
F_J_K schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:17:
Ten eerste: ik zou er niet per se van uit gaan dat een dergelijk aanbod resulteert in een legale licentie. (Het usedsoft arrest waar naar wordt gelinkt is niet genoeg zekerheid).

Ten tweede: waarschijnlijk wel. Anders lang genoeg wachten tot de info vd fabrikant is geüpdatet.
Hoe bedoel je dat het niet genoeg zekerheid is? Zijn er gevallen geweest waar de licentie toch illegaal bleek?
Had dat niet verwacht van actievandedag :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-02 20:18
Met Windows 10 bedoelen ze, dat het niet werkt met Linux of OSX het activeren, ook al heb je de juiste versie.

Deze licenties komen vaak uit het buitenland of worden goedkoop opgekocht en doorverkocht.
Niet per definitie van illegaal. Binnen de EU mag je software doorverkopen. Alleen de voorwaarden van Adobe en Microsoft dan weer niet. Maar ja, de EU regelgeving gaat voor de voorwaarden van de ontwikkelaar.

[ Voor 5% gewijzigd door WeHoDo op 26-10-2021 23:51 ]

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Doorverkopen van software mag idd gewoon, ongeacht wat de algemene voorwaarden daar van vinden. Maar bijv. opsplitsen mag niet (als de originele koper er 5 tegelijk kocht, moet je ze alle 5 overnemen), en het zou ook niet de eerste keer zijn als de doorverkochte licentie blijkt te zijn gekocht met gejatte creditcard o.i.d.
Al vallen dit soort dingen misschien mee bij deze site, die ken ik verder niet .

En inderdaad, 90% kans dat het gewoon werkt op Win 11, de reqs zijn simpelweg ouder. En 99,99% kans dat een update het compatibel zou maken. Dat is natuurlijk heel erg iets dat Adobe zal willen voor een Adobe Master 2021 die ze willen kunnen verkopen. Als je geen updates kan installeren heb je vast geen legale en iig geen bruikbare versie te pakken ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)