Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecniv010
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-09 13:07
Beste Allen,

Allereerst bedankt dat jullie überhaupt de moeite nemen om deze vraag te lezen!

Ik ben al een jaar trots bezitter van een Samsung S20FE en een grootgebruiker van Flitsmeister. Hoewel ik de algemene functionaliteit uiteraard geweldig vind heb ik 1 (grote) ergernis. Elke keer als er een melding is dan geeft deze 2x dezelfde melding (melding & spraak).

Ik heb zelf het menu al 6x doorgespit en de zoekfunctie van de forums van zowel Flitsmeister als Tweakers afgespeeld. Echter kan ik niets concreets vinden.

Ik hoop dan ook dat iemand hier de gouden tip heeft.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 01-10 17:25
Welke melding wil je precies uitzetten? Spraak of melding? De meldingen kan je gewoon uitzetten in de instellingen van je telefoon. Instellingen, apps, flitsmeister, en dan heb je instellingen voor meldingen.
De spraak kan je zo te zien in de app zelf uitzetten.

[ Voor 15% gewijzigd door WEBGAMING op 26-10-2021 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecniv010
Het zijn meldingen als bij bv. een flitspaal; Er gaat eerst een sirene af met "pas op flitspaal" gevolgd door +/- 2 seconden pauze en exact dezelfde routine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
Ik dacht dat je en spraak, en een notificatie kreeg zeg maar. Maar je krijgt 2x de spraak melding? App al een keer opnieuw geïnstalleerd? Dat lijkt me gewoon een bug in de app.

Heb je trouwens de telefoon verbonden met Bluetooth oid?

[ Voor 34% gewijzigd door WEBGAMING op 26-10-2021 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecniv010
Ik krijg inderdaad beide, heel vervelend. Hoopte herinstallatie te voorkomen omdat ik altijd veel instellingen aan zit te passen. Maar zal dat anders van de week nog even proberen.

Zelf zat ik nog te denken dat het misschien de achtergrondservice was die dit veroorzaakte, maar geen idee of dat zou kunnen kloppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WEBGAMING
Wat ben je onduidelijk zeg. Krijg je nou 2x de spraak melding, of spraak en notificatie? Hoe je notificaties uit kan zetten heb ik genoemd.

[ Voor 10% gewijzigd door WEBGAMING op 26-10-2021 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecniv010
Mijn excuses niet de bedoeling uiteraard. Ik gaf je gewoon gelijk: Ik heb 2x de spraakmelding als omschreven in mijn eerste bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
d:)b Ik zie in de geluidsinstellingen wel Force phone speaker, Sound channel en play sound with delay staan, (mijn telefoon staat op Engels, zelf even vertalen) ;) daar misschien even mee spelen. Je kan ook een testgeluidje afspelen, is dat ook dubbel?
Anders lijkt het me zoals ik al zei gewoon een bug in de app.

[ Voor 9% gewijzigd door WEBGAMING op 26-10-2021 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecniv010
Ik ga het van de week even proberen en laat de uitkomst nog even weten. In ieder geval enorm bedankt voor het meedenken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanIJ
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik krijg ook alles dubbel. Eerst op telefoon geluidssignaal en gesproken tekst en daar via auto luidsprekers alles nog een Verbinding is via Bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
HanIJ schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 11:31:
Ik krijg ook alles dubbel. Eerst op telefoon geluidssignaal en gesproken tekst en daar via auto luidsprekers alles nog een Verbinding is via Bluetooth.
Het is wel handig als je ook even aangeeft wat je precies hebt gedaan om het probleem op te lossen.
Pagina: 1