Modereren reacties op eigen reacties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-05 13:45
Is er ooit overwogen om mensen met een (zeer) goede modstatus de optie te geven om reacties op hun eigen reacties te moderen?

Ik vind het zeer jammerlijk dat ik dit soort reacties niet kan voorzien van een +2 of 3: Dennism in 'nieuws: AMD kondigt 8 november nieuwe EPYC-serverprocessors en In....

(Of is dit al mogelijk maar is mijn modstatus nog niet goed genoeg? :+ )

[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 26-10-2021 15:33 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-05 13:26

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Jouw modstatus is inderdaad niet goed genoeg, reacties op eigen reacties (en eigen reacties) modereren kunnen alleen PowerMods. Het risico op misbruik is te groot om dat recht aan een grotere groep te geven en het gaat uiteindelijk maar om een paar reacties, die eenvoudig door een ander gemodereerd kunnen worden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-05 13:45
Ik ben het er mee eens dat dit misbruikt zou kunnen worden als het in de verkeerde handen valt, en dat dit in het grote plaatje niet zo heel vaak voorkomt; maar het geeft een nogal onvoldaan gevoel als je een zeer sterke reactie krijgt maar deze zelf niet kan voorzien van een bijpassende score.

Maar goed, ik weet genoeg. :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mocht je een reactie tegenkomen die volgens jou een andere score verdient, kun je het natuurlijk melden in het mismodtopic. Dan staat het vrij snel weer goed.

Het belangrijkste is immers dat de reactie uiteindelijk op de juiste score terechtkomt, niet wie er een score uitdeelt.