Verwijderd
Ik heb nog een tijdje bij Libertel rondgehobbeld, en die hadden klanten die bulk sms hadden ingekocht. Je krijgt dan speciale software en je kunt gaan versturen. Bel eens met een business point zou ik zeggen
Verwijderd
Ik heb er ook wel eens over nagedacht om dat te doen ik kwam toen in contact met mensen van hotsms die kunnen dat helemaal voor jou opzetten alleen waren de prijzen voor mij iets te hoog.
Maar kijk maar eens bij hotsms
Maar kijk maar eens bij hotsms
Verwijderd
Ik biedt ook goedkope bulk-SMS diensten. Goedkoper als Wireless Services, onze site is nog niet helemaal af maar voor info, tarieven e.d. kan je me mailen.
Verwijderd
Ik heb zelf een sms gateway gehuurd voor een klant van ons.. kosten zijn niet zo heel veel ( 0,05 Euro ) per sms
en boven de 50 000 stuks 0,04 euro
Technisch is het vrij snel..
setup kosten waren geloof ik 500 / 750 piek..
een nieuwe server op je eigen naam bij Libertel.. liep op enkele 10 duizenden guldens... we zijn daar nu mee bezig voor een bedrijf dat locatie wil bepalen en dat via sms weergeven..
en boven de 50 000 stuks 0,04 euro
Technisch is het vrij snel..
setup kosten waren geloof ik 500 / 750 piek..
een nieuwe server op je eigen naam bij Libertel.. liep op enkele 10 duizenden guldens... we zijn daar nu mee bezig voor een bedrijf dat locatie wil bepalen en dat via sms weergeven..
Verwijderd
Via een bevriend bedrijf dat normaal groot inkoop doet maar ik mag daar ook iets kleiner inkopen doen...
vandaar...
ik ga nie voor 100 000 smsjes inkopen doen..
vandaar...
ik ga nie voor 100 000 smsjes inkopen doen..
Verwijderd
Het bedrijf zit bij libertel (in) ze doen allemaal pilot projecten samen met test bedrijven die dus eigelijk alles betallen.. ( zodat hun er in de toekomst mee verder kunnen gaan )
wij zitten niet in de test projecten. maar nemen daar intern een dienst af.
wij zitten niet in de test projecten. maar nemen daar intern een dienst af.
Verwijderd
zou ik nie weten ?
ik weet alleen hoe ik mijn contact persoon kan bereiken...
mischien libertel.nl ? en dan ergens zoeken op projecten..
ik weet niet..
ik doe alles via die persoon
ik weet alleen hoe ik mijn contact persoon kan bereiken...
mischien libertel.nl ? en dan ergens zoeken op projecten..
ik weet niet..
ik doe alles via die persoon
Verwijderd
Channelarts heeft zo'n servertje in de NOC van XS4all staan, compleet met ISDN30 bundel eraan.
Ik zou hun ff contacten...
www.sms4all.nl
Ik zou hun ff contacten...
www.sms4all.nl
Pagina: 1