Hallo allemaal.
Het is echt tijd voor een nieuwe monitor. Heb nog een 60fps SyncMaster P2770
Ik ben op zoek naar goede opties voor een gebogen beeldscherm van 27 inch.
Die zijn er natuurlijk genoeg. Het moet een goede zijn om de wat nieuwere shooters van tegenwoordig te kunnen ondersteunen en dat het liefst de pc hardware in onderstaande staat goed genoeg is.
Oog wil wat, maar de portemonnee wil niet alles.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik:
In de pc zit een NVIDIA GeForce GTX 750 ti
RAM DDR3 8GB
MSI B85-G43 GAMING moederbord
Intel Core i5 4460 @ 3.20GHz
(geen idee of het bovenstaande allemaal van belang is nog verder)
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb begrepen dat van belang is voor gaming monitor: ververssnelheid en reactiesnelheid.
Als voorbeeld heb ik bv deze gevonden:
https://www.coolblue.nl/p...ey-g5-lc27g55tqwuxen.html
144Hz en 1ms klinkt redelijk goed voor een betaalbare prijs.
Mis ik verder nog zaken waar ik op moet letten en is dit echt een goede optie? (Het moet wel een krachtige zijn, maar hoeft ook weer niet eentje te zijn voor de diehard endgamer van de zwaarste games waar je je rekening voor kan leeg plunderen)
Ook niet onbelangrijk. Is de huidige kaart in de pc goed genoeg om de snelheden volledig te ondersteunen? Ik kan niet echt duidelijk vinden hoe en of dit zo is.
In de toekomst zou een verbetering in de kaart ook nog een optie zijn, maar niet voor nu.
...
Alvast dank voor diegenen die mij verder kunnen helpen.
Het is echt tijd voor een nieuwe monitor. Heb nog een 60fps SyncMaster P2770
Ik ben op zoek naar goede opties voor een gebogen beeldscherm van 27 inch.
Die zijn er natuurlijk genoeg. Het moet een goede zijn om de wat nieuwere shooters van tegenwoordig te kunnen ondersteunen en dat het liefst de pc hardware in onderstaande staat goed genoeg is.
Oog wil wat, maar de portemonnee wil niet alles.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik:
In de pc zit een NVIDIA GeForce GTX 750 ti
RAM DDR3 8GB
MSI B85-G43 GAMING moederbord
Intel Core i5 4460 @ 3.20GHz
(geen idee of het bovenstaande allemaal van belang is nog verder)
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb begrepen dat van belang is voor gaming monitor: ververssnelheid en reactiesnelheid.
Als voorbeeld heb ik bv deze gevonden:
https://www.coolblue.nl/p...ey-g5-lc27g55tqwuxen.html
144Hz en 1ms klinkt redelijk goed voor een betaalbare prijs.
Mis ik verder nog zaken waar ik op moet letten en is dit echt een goede optie? (Het moet wel een krachtige zijn, maar hoeft ook weer niet eentje te zijn voor de diehard endgamer van de zwaarste games waar je je rekening voor kan leeg plunderen)
Ook niet onbelangrijk. Is de huidige kaart in de pc goed genoeg om de snelheden volledig te ondersteunen? Ik kan niet echt duidelijk vinden hoe en of dit zo is.
In de toekomst zou een verbetering in de kaart ook nog een optie zijn, maar niet voor nu.
...
Alvast dank voor diegenen die mij verder kunnen helpen.
[ Voor 3% gewijzigd door Peterhs82 op 25-10-2021 21:25 ]