Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een systeem bouwen vooral voor Solidworks. Er zullen grote tekeningen gemaakt worden waarbij hij niet mag stotteren in weergave. Hij zal daarnaast alleen gebruikt worden voor emailen, browsen en printen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor alle onderdelen reken ik op ongeveer €1500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen onderdelen worden meegenomen omdat het vorige systeem al 7+ jaar oud is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zit op dit moment te kijken naar een P2200 of P1000. Ik weet niet of het verschil te merken zal zijn. Ook vraag ik mij af of het op dit moment slim is om een grafische kaart te kopen of nog enkele maanden te wachten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen. Wel heb ik begrepen dat voor CAD systemen AMD > Intel. Daarom heb ik als suggestie AMD gepakt. Maar hier kan ik ook fout zitten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen. RGB liever niet omdat hij in een professionele omgeving gebruikt gaat worden.
Ga je overklokken?
Als het niet nodig is.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie erop kunnen wijzen of dit een slimme investering is of dat ik niet optimale resultaten ga halen voor de componenten. Ik vraag ook af of dit het juiste moment is dit systeem te bouwen. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen
Ik wil een systeem bouwen vooral voor Solidworks. Er zullen grote tekeningen gemaakt worden waarbij hij niet mag stotteren in weergave. Hij zal daarnaast alleen gebruikt worden voor emailen, browsen en printen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor alle onderdelen reken ik op ongeveer €1500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen onderdelen worden meegenomen omdat het vorige systeem al 7+ jaar oud is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zit op dit moment te kijken naar een P2200 of P1000. Ik weet niet of het verschil te merken zal zijn. Ook vraag ik mij af of het op dit moment slim is om een grafische kaart te kopen of nog enkele maanden te wachten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen. Wel heb ik begrepen dat voor CAD systemen AMD > Intel. Daarom heb ik als suggestie AMD gepakt. Maar hier kan ik ook fout zitten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen. RGB liever niet omdat hij in een professionele omgeving gebruikt gaat worden.
Ga je overklokken?
Als het niet nodig is.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie erop kunnen wijzen of dit een slimme investering is of dat ik niet optimale resultaten ga halen voor de componenten. Ik vraag ook af of dit het juiste moment is dit systeem te bouwen. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 529,- | € 529,- |
1 | Moederborden | MSI MPG X570 Gaming Plus | € 132,89 | € 132,89 |
1 | Videokaarten | HPE NVIDIA Quadro P2200 | € 526,36 | € 526,36 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Compact Zwart | € 114,90 | € 114,90 |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,74 | € 50,74 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 124,56 | € 124,56 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 1TB | € 164,90 | € 164,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.643,35 |