Toon posts:

post hier je goede/slechte nokia ervaring..

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
eigenlijk alleen slechte ervaringen...

mijn 8210 heb ik al 4 x opgestuurd. sturen ze mij een fax dat ie nu echt omgeruild voor een andere zou worden.. Ik dacht ik wacht nog ff met opsturen omdat ie het nog goed deed.. na een maand was die fax verlopen... en ik wou toch een nieuwe... gaat niet door.

1:als ze zeggen dat ze terugbellen doen ze het niet, en wel zeggen dat ze het gedaan hebben
2:als je ze eruit lult hangen ze op
3:postadres geven ze niet omdat die bimbo het niet kon VINDEN.

ik heb nog een laatste x gebeld en gezegd dat ze de tering konden krijgen, en de hoorn erop gegooid.. kortom garantie nokia sucks maar de 8250 is cool, die is een stuk beter dan 8210.. :)

Verwijderd

Tot nu toe ben ik best tevreden. Heb nu bijna 2 jaar een 3210, ding doet het nog steeds na alle mishandelingen. :) Alleen had ik van te voren beter kunnen bedenken dat het een consumenten telefoon is..... dus zonder carkit en infrarood. |:( Bovendien gaat de accu inmiddels langzaam dood. ;( Maar mijn gratis Siemens M35i van de Postbank zit er al aan te komen. :P Iemand ervaringen met dat ding ???? (ik weet het.... off-topic, want geen nokia..... maar ik wil het toch weten ;) )

Verwijderd

mijn eerste gsm was een nokia 1610, bellen lukte echter nooit, na 3 minuten viel ie altijd uit, aantal keren opgestuurd, het probleem werd echter nooit verholpen... nu zijn er allemaal nokia's op de markt met allerlei gadgets bestemd voor mensen die niks beters te doen hebben.......zelf heb ik nu een R380s en een S40 en ze bevallen uitstekend. Ik kies voor kwaliteit en functionaliteit en daar zijn deze rakkers absoluut uitblinkers in.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
en daarom ben ik blij dat mijn 8210 verzekerd is, zodat als hij kapot gaat snelle service krijg en gelijk een vervangende toestel..verzekering kost 13per mnd, en is geldig voor 1jaar..

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Mijn 3310: Gejat...

Verwijderd

heb goede ervaringen hoor.. alleen ik had een 3310 en nu een 3330 en dies wel wa langzamer, als je BV de kinbox opent moet je veel lenger w8en dan dat je da bij de 3310 doet.. ben ik de enige of hebben meer mensen dit..

Verwijderd

Topicstarter
nokia zijn op zich wel goede telefoons, ik mag alleen die nokia helpdeskmedewerkers niet. Ik zweer als ik er eentje voor me auto krijg... :p
Van die lui wordt je echt moe... zitten alleen maar te zeiken....

Verwijderd

Ik heb ook al 2 keer m'n Nokia 6210 weg moeten brengen|:(, de eerste keer werd die omgeruild de 2e keer moet ik hem 2 weken missen (ik zit nog in die 2 weken) ik hoop dat het bij die 2 weken blijft. Iemand hier ervaringen mee, met garantie reparaties? Maar goed, ik krijg in ieder geval deze week m'n Nokia 8210 ik hoop dat die beter is >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 augustus 2001 22:50 schreef Mr_Chapel het volgende:
Ik heb ook al 2 keer m'n Nokia 6210 weg moeten brengen|:(, de eerste keer werd die omgeruild de 2e keer moet ik hem 2 weken missen (ik zit nog in die 2 weken) ik hoop dat het bij die 2 weken blijft. Iemand hier ervaringen mee, met garantie reparaties? Maar goed, ik krijg in ieder geval deze week m'n Nokia 8210 ik hoop dat die beter is >:)
6210 binnen 2 weken terug. damn is dat nieuw of zo.. mijn 8210 is van de 8 maanden dat ik hem heb al 5 maanden in totaal pleitos... 8210 is klein maar display sucks :'(

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Mijn 3210 werkt al jaren prima :P

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Verwijderd

Nee, ik denk niet dat het nieuw is van die 2 weken, ik denk dat het een standaard klant lijm procedure is. Als de winkel (Office Centre) zegt dat ie binnen 2 weken terug is, kan ik daar zeker niet op rekenen, Zij denken waarschijnlijk dat de klant denkt ''zozo, dat is snel!'' maar of ze het waar kunnen maken is een 2e. Ze vertelden mij ook nog van ''ja, Nokia doet er altijd sneller over, dus het zal niet zo lang duren''
Maar goed, nu moet ik het even met een Motorola V.2288 doen, wat een akelig ding trouwens :(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 augustus 2001 22:59 schreef Mr_Chapel het volgende:
Maar goed, nu moet ik het even met een Motorola V.2288 doen, wat een akelig ding trouwens :(
is wel wennen of niet, nokia is toch wel relaxed...

Verwijderd

Dat is zeker wennen, Nokia roeleerd gewoon!

Verwijderd

Op zich vind ik nokia wel fijn, maar ze roeleren niet.

Je hebt gewoon keiveel modellen die op elkaar lijken (8210/8250/8310 bijvoorbeeld). Menu's zijn wel handig, maar beginnen te vervelen, altijd hetzelfde enzo. Verder loopt iedereen ermee (niet dat ik hem daarom niet zou kopen, ik heb al wat nokia's gehad) en ik vind het altijd wel iets leuks om iets exclusiefs te hebben ;)

De 2e dag dat de 3310 in Nederland verkrijgbaar was had ik hem al. Nu loopt iedereen er mee... Begint beetje eentonig te worden. Daarom nu maar een samsung a300 ;)

Verwijderd

Hoe is het mogelijk!! >:) Office Centre belde mij net op dat m'n Nokia 6210 gerepareerd is, en dat in 1,5 week. Misschien dat ik hiermee een record breek >:)

Verwijderd

ik heb al 3 jaar alleen nokia.. en nooit echt problemen.. en met mijn Pasje. kreeg ik vorige keer gewoon me nieuwe 8850 mee.. zonder vragen of wat dan ook...

gewoon bij de nokia winkel binnen lopen.
je gsm afgeven.. ze kijken.. en opeens had ik een nieuwe in me handen.

( ik had pasje wel op de zaak staan )

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 augustus 2001 12:40 schreef Mr_Chapel het volgende:
Hoe is het mogelijk!! >:) Office Centre belde mij net op dat m'n Nokia 6210 gerepareerd is, en dat in 1,5 week. Misschien dat ik hiermee een record breek >:)
1,5 week, weet je zeker dat het geen maanden zijn??? bij wel namelijk :(

Verwijderd

ik heb nu sinds 2 jaar een nokia, ben begonnen met de 3210 maar na tig aantal hoesjes begon ie toch te vervelen, hij werd opgevolgd door de 3310 maar op het moment dat je bijna iedereen er mee zag lopen ben ik overgestapt op de nokia 9110... okee hij is een stukkie groter dan zijn voorgangers maar ik vind em nog steeds perfect

• Hagar
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

I hate Xpress-on covers :(

Nu ook zonder stropdas

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01-2025
Ik heb al tijden een 3210 (blauwe LED's + cover, trilfunctie, data/lock kabel) en die doet het nog steeds perfect. Tis een antiek toestel met weinig opties, maar bellen en SMS-en (waar heb je een telefoon voor?) doet ie prima. Tevreden over Nokia dus. Over de 8210 hoor ik mindere verhalen, schijnt dat het display snel verrot gaat.

Concrete Loop Watercooling

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

ik heb vorige maand mijn nokia 1611 met pensioen gestuurt.

Zijn ouderdom uitte zich in snel minder wordende accu-pack en een nieuw pack was net zo duur als een nieuwe telefoon...

Zijn enigste mak was dat als je de accu verkeerd aanduwde dat ie uit ging...

Zijn grootste voordeel... je vond hem altijd snel terug, je kunt 'm niet over het hoofd zien....

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

Heb ondertussen ervaring met bijna alle Nokia's, waar ik nog nooit problemen mee gehad heb.

Behalve.... met de Nokia 8210. Om de haverklap display problemen. Toestel is de eerste keer vervangen door een nieuwe, en later tot 3x toe gerepareerd. Toen de telefoon spontaan ging trillen terwijl er niet werd gebeld heb ik besloten over te gaan op een Samsung A300 :)

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Ben best tevre over m'n 3310, alleen nu na een half jaar laat het 'zilvere' laagje van het toetsenblok los op sommige plekken :(

Verwijderd

Mijn 3210 doet het na een jaar nog steeds perfect!
En verders hebben we met alle nokia's hier in huis (4 stuks) nog nooit problemen gehad.

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/phones/3210/pics/serious_content1.jpg

• jazzVL
  • Laatst online: 06-08-2025
mijn eerste was 5110 niks mis mee
doet het nu nog
tweede was 3210
was wel fijn menu maar vond hem eigenlijk niet echt mooi.

nu 8850 heb hem al iets langer dan een jaar.
vind hem kei relexed.
enigste prob wat ik had was dat het toetse bord het niet meer deed maar dat is weer gefixed binnen 2 dagen.
maar dat was in hongkong.
was daar op vakantie.

dat het service centrum zo traag is in nederland ligt denk ik meer aan de mensen die er werken

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

Nou ik heb een Nokia 8210 en ik heb een gescrambled display echt onwijs raar als ik dan op vrijgeven druk dan zie ik dat scherm wel weer goed maar de rest is weer k#t om het zo maar ff te zeggen. Soms heb ik twee klokken in beeld of is hij voor de helft te zien of lopen er met iedere seconde een paar pixeltjes vol....

Afbeeldingslocatie: http://www2.hku.nl/~sjoerd/nokia8210.jpg

Is een beetje een slecht plaatje maar dat heb ik ff met mijn webcam gedaan. Scanner = stuk

groetz mij

Verwijderd

Had in het begin een echt Nokia koelkast: de 2110. (Vierkant). Toen heb ik ff een Motorola gehad, kolere ding, scherm valt uit etc. Daar na had ik een 3210, nooit problemen mee gehad, alleen dat hij vaak van toets vergrendeling gaat als je hem in je broekzak hebt zitten.

Nu heb ik een 7110, (de Matrix telefoon) tof ding, veel xtra functies. Alleen is door een stomme fout van mij het klepje een keer stuk gegaan. Ik ga naar de Nokia Store, en binnen 15 minuten liep ik weer met mijn eigen telefoon en een gerepareerd klepje.

Dus alleen maar goede berichten,

Hulde aan Nokia

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

7110 die gecrashed is :P . Ben je aan het W@ppen....ZZZRRRRTTT!!! Je krijgt nog net geen blauw scherm maar wel een mooi: Contact Service in het schermpje. Best wel grappig. Ga je naar de winkel terug ruilen ze em zo om en zeggen er al bij dat ie niet te maken is (LOL).

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 21:19 schreef PrutsGoeroe het volgende:
[..]

Daar na had ik een 3210, nooit problemen mee gehad, alleen dat hij vaak van toets vergrendeling gaat als je hem in je broekzak hebt zitten.
Heb ik ook ja, en dan kom ik er even later achter dat mijn broekzak alweer 8 mensen gebeld heeft :(
Vervolgens zei hij:

Nu heb ik een 7110, (de Matrix telefoon) tof ding, veel xtra functies.
Nokia 8110 is matrix telefoon, het banaantje :) Dus heb je nu de zwarte 8110 die krom is of de 7110 met scrollwieltje?

Wel ff een verschil ;)

Verwijderd

heb al een tijdje een 3210. ben er erg tevreden mee maar misschien komt dat omdat ik eerst een Philips Swing had >:)

• bavara
  • Laatst online: 26-02 00:29
Ik heb nu dik een jaar de 3210 en het bevalt me prima!

Echt, goede ervaringen met Nokia. Maar de volgende telefoon? Ik weet het niet.. Ik vind het zo'n nadeel dat die Nokia's zo ongelofelijk duur zijn, wil je een beetje een exclusieve hebben waar niet de hele wereld mee loopt..

Maar als het even kan is de volgende weer een Nokia!

• Powerslave477
  • Laatst online: 13-02-2005

Powerslave477

wasted time till it wasted me

Ik heb twee 3210's gehad en hoewel het leuke telefoons zijn heb ik ze toch weggedaan omdat ik het bereik en de gesprekskwaliteit slecht vond en omdat de accu snel leeg raakt.
ik ga nu voor een ericsson T20 of T29

Ibanez RG550LTD, Hughes & kettner Attax 200, Boss BCB3+mt2 & ns2

Verwijderd

mijn nokia8210 heb ik een halfjaarte ofzo, werkt perfect, geen probs gehad :)

daarvoor een andere welk ik het merk nietm eer van weet, daarna een nokia 0188 (koelkast!!!), daarna pocketline swing, en nu dus nokia8210 :)

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

hoe kleiner de toestellen, hoe meer erin moet, en hoe meer er stuk aan gaat (kan gaan)....

Niet alleen Nokia maakt goede telefoons... die grote ericssons zijn ook niet stuk te krijgen.

in het begin van het mobiele tijdperk ...nog vóór GSM in Nederland kwam, had ik een NOKIA 101... groot en zwaar toestel (450 gram = bijna een halve kilo) op het ATF 3 net. maar die doet het nu nog steeds!!!!!!! maar je kunt er niks meer mee voor de rest...
daarna siemens S6, een panasonis gd 70??? toen een motorola startac (werkelijk een K*T ding) toen een bosch 909S (moooi blauw), motorola CD920 (werkt nog steeds alleen erg onhandig) en sinds een jaar een NOKIA 9110. het is misschien wel formaat pennendoos, maar je kan er werkelijk ALLES mee doen.

Ik moet altijd lachen als ik die yuppen met hun palm zie lopen, en dan lopen te stieren met een kabeltje of infrarood wat weer us niet werkt...al die moeite om verbinding te krijgen met dat ding en je telefoon...en dan gaan ze "beamen" naar elkaar...jeuk jeuk jeuk...
nee hoor.... geef mij mijn pennendoos maar... daar doe ik alles mee... nog meer dan met je palm. en...hij werkt altijd...
na een jaar intensief gebruiken, blijft de batterij zonder enig probleem 3 a 4 dagen standby... en ik gebruik hem best veel....

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 22 augustus 2001 15:45 schreef diSjoerd het volgende:
Nou ik heb een Nokia 8210 en ik heb een gescrambled display echt onwijs raar als ik dan op vrijgeven druk dan zie ik dat scherm wel weer goed maar de rest is weer k#t om het zo maar ff te zeggen. Soms heb ik twee klokken in beeld of is hij voor de helft te zien of lopen er met iedere seconde een paar pixeltjes vol....

[afbeelding]

Is een beetje een slecht plaatje maar dat heb ik ff met mijn webcam gedaan. Scanner = stuk

Dat heb ik dus ook 3 x gehad met mijn 8210, en nooit een nieuw toestel gekregen van die rukkers..
groetz mij

• Powerslave477
  • Laatst online: 13-02-2005

Powerslave477

wasted time till it wasted me

Ik heb twee nokia slicks op mijn mountainbike gelegd en ik moet zeggen dat het een stuk beter rijdt als die noppenbanden, ik zet ze altijd op zo'n vijf bar en heb ze nog niet lek gereden, ik ben dus dik tevreden over mijn nokia's.

Ibanez RG550LTD, Hughes & kettner Attax 200, Boss BCB3+mt2 & ns2

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op maandag 20 augustus 2001 21:05 schreef Calimero het volgende:
Maar mijn gratis Siemens M35i van de Postbank zit er al aan te komen. :P Iemand ervaringen met dat ding ???? (ik weet het.... off-topic, want geen nokia..... maar ik wil het toch weten ;) )
Ik heb nu precies hetzelfde, een Nokia 3210 die meer dan een jaar oud is en die nieuwe Siemens M35i van de Postbank. Als je Nokia gewend bent dan is het even wennen met die Siemens. Ik vind die Nokia een overzichterlijker menu hebben, werkt net ff wat fijner. De accu van de Siemens is wel beter dan die van de 3210 (laad sneller, gaat langer mee) evenals het aangeven van de kracht van de accu.

Veder kom je er zelf wel achter. Ik ben zeer tevreden met mijn Nokia 3210, nog nooit problemen gehad. Alleen mochten er wel wat meer 'secret' codes in zitten :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Fakir
  • Laatst online: 13:04
Ben begonnen met een nokia 2010. Doet het nog steeds perfect. Accu is wat listig opladen maar met burolader is er na 8 jaar nog steeds wat leven in te brengen. Daarna 2110 gehad. Werkt ook nog steeds perfect. Vervolgens een tijd lang een 6150 mishandeld, werkt ook nog steeds prima. Nu een 8850, die af en toe vastloopt. Je zou zweren dat Gates een deal met nokia heeft afgesloten. :)
En ik hoor steeds meer negatieve verhalen van met name 8210. Ze maken de telefoons niet meer als vroeger. Staat tegenover dat elk merk met de grootte van huidige mobieltjes minder goed in elkaar zitten. Oude panasonics waren zo stevig dat je bij wijze van spreken eroverheen kon rijden met je auto. Ik vraag me af of de huidige reeks ook robuust is.

Fakir

• Xion
  • Laatst online: 09:24
Afbeeldingslocatie: http://www.appeldoorn.demon.nl/tweakers/9210tn.jpg
:9

Edit: wel bijgewerkt, maar het is mogelijk met de 9210.

• Xandrios
  • Laatst online: 11:35
ik heb een oude 6150 en dat scherm vervaagt telkens :(

als je dan ee tik geeft aan de zuikant van de phoon, dan werkt het wel weer ff....

Verwijderd

Nokia troep! :r

geef mij maar lekker mijn Panasonic GD-93 *D

Verwijderd

Ik heb mijn nokia 6210 al 3/4 jaar. Doet het perfect, batterij werkt lekker lang. En als de telefoon uit mijn handen valt, is er nix met de telefoon aan de hand. Accu weetr vast klikken en ik kan weer bellen e.d. Ideale telefoon.

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 22:36

Urk

Ik heb een Nokia 9210 Communicator, wereld apparaat!
Het enige slechte van Nokia is dat ik 6 a 8 weken moet wachten voor een Firmware upgrade (heb nu v3.18, maar die is een beetje brak. Ik wil dus v3.56)

In de UK word je 9210 gewoon thuis bij je opgehaald en binnen 5 dagen weer terugbezorgd....kunnen ze in Nederland nog wel wat van leren, enne oh ja. wat een KNEUZEN bij de Nokia Store in A'dam (Nokia Store = trouwens gewoon BelCompany)

Een ZEER GOEDE recource voor andere 9210 Tweakers :P is
http://my-communicator.com/index2_eng.htm

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 16:30

koornee

3!

ik heb al een jaar een 8210, en ik heb um al 7x !! omgeruild, iedere keer het beeldscherm wat moeilijk deed. of uitvallen of gewoon vage pixels in beeld.

ik heb gelukkig een + pakket van kpn, en als ik terug ga krijg ik gelijk een andere (nieuwe) 8210 mee. maar daar stond ik dan binnen een maand dan weer mee terug. weer hetzelfde met dat scherm.

net is een lekkere telefoon, maar dat beeldscherm is niks.

mijn volgende foon wordt dus geen nokia, dat weet ik zeker.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Verwijderd

Had een 3210, als een van de eersten. Probleem met dat beestje was dat de software megabrak was. Geluid viel de hele tijd weg, kreeg meldingen: contact service, de foon zette zichzelf uit en wou dan ook niet meer aan, accu opladen deed het niet.. etc etc.

na een update heb ik eigenlijk geen probs meer gehad, hij is onlangs echter kapotgevallen (display naar de klote).

Heb nu a300 :9
Pagina: 1