Ik heb een prachtig mooi koffiezet apparaat maar ineens werkte hij niet meer. Probleem: de maalmotor draait niet. Ideaal voor als je alleen heet water wilt maar koffie krijg je nu dus niet meer... Heb de maalmotor vervangen maar het werkt nog steeds niet. Heb de achterkant van de machine open gemaakt om de printplaat te bekijken en tot mijn schik vond ik een opgeblazen mosfet/triac. Op de foto is het net boven U7.
het nummer dat op de printplaat staat is: 421941311941
Nu kan ik voor 110 euro een nieuwe printplaat halen maar dat vind ik wat veel. eigenlijk ben ik gewoon opzoek naar een vervangende mosfet/triac die ik er op kan solderen maar heb geen idee welke ik dan moet kopen. Weet iemand dit toevallig?
Het gaat om een Philips EP2200 machine van net iets ouder dan 2 jaar dus heb geen garantie meer...
:strip_exif()/f/image/PWLJ4U8m8faI5n8emqjW4ArL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cawd0809GUVvBL9SjS4l5uAr.jpg?f=fotoalbum_large)
het nummer dat op de printplaat staat is: 421941311941
Nu kan ik voor 110 euro een nieuwe printplaat halen maar dat vind ik wat veel. eigenlijk ben ik gewoon opzoek naar een vervangende mosfet/triac die ik er op kan solderen maar heb geen idee welke ik dan moet kopen. Weet iemand dit toevallig?
Het gaat om een Philips EP2200 machine van net iets ouder dan 2 jaar dus heb geen garantie meer...
:strip_exif()/f/image/PWLJ4U8m8faI5n8emqjW4ArL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cawd0809GUVvBL9SjS4l5uAr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aP0ueajUhm1M6duYyMkpBjcm.jpg?f=fotoalbum_large)