Ik wil graag in onze woning een twee tal speakers ophangen. Deze komen echter op hoogte op de wand en ik wil de kabels natuurlijk netjes wegwerken. Eigenlijk alleen maar zonder de hele muur opnieuw te hoeven stucen en schilderen.
Is het mogelijk om op de plek waar de speaker moet komen een gat te maken, vanaf daar proberen een flexibele gele pvc buis naar beneden te werken. Beneden zit namelijk een aansluiting voor een loze leiding en dan vanuit daar de boel weer door te kunnen trekken.
In de wand zit isolatie materiaal, de plekken waar het geraamte zit kan ik vinden dmv een materiaal detector.
Ik vermoed dat het gaat werken maar als het gat er eenmaal zit en het toch niet lukt dan is er geen weg meer terug zeg maar. Is dit haalbaar of iemand nog een ander idee?
Hierbij de wand in kwestie, helemaal rechts op oorhoogte uitgelijnd boven de contactdozen zal ongeveer de doorvoer gemaakt kunnen worden voor de kabels./f/image/noMiDpLglDOnPY7ztJKVQoSC.png?f=fotoalbum_large)
Ter illustratie, zo zien de wanden er aan de binnen kant uit.
Is het mogelijk om op de plek waar de speaker moet komen een gat te maken, vanaf daar proberen een flexibele gele pvc buis naar beneden te werken. Beneden zit namelijk een aansluiting voor een loze leiding en dan vanuit daar de boel weer door te kunnen trekken.
In de wand zit isolatie materiaal, de plekken waar het geraamte zit kan ik vinden dmv een materiaal detector.
Ik vermoed dat het gaat werken maar als het gat er eenmaal zit en het toch niet lukt dan is er geen weg meer terug zeg maar. Is dit haalbaar of iemand nog een ander idee?
Hierbij de wand in kwestie, helemaal rechts op oorhoogte uitgelijnd boven de contactdozen zal ongeveer de doorvoer gemaakt kunnen worden voor de kabels.
/f/image/noMiDpLglDOnPY7ztJKVQoSC.png?f=fotoalbum_large)
Ter illustratie, zo zien de wanden er aan de binnen kant uit.
:strip_exif()/f/image/rEo387T3d3evk1wKd8ErYfKL.jpg?f=fotoalbum_large)
>> Signature?