Dit is een erg vreemde vraag, maar ik stel hem toch. Vorige week zou in ons huis via een bedrijf nieuw dubbelglas worden geplaatst. Het bleek echter dat bij een van de kozijnen de onderdorpel erg verrot was, waardoor het niet verantwoord was om die nieuwe ruit erin te zetten. We hebben nu dus een ruit van 120KG in de tuin staan. Ik heb een aantal bedrijven gebeld om die onderdorpel te vervangen, maar ze hebben tot nu toe allemaal pas over langer dan een half jaar tijd.
Omdat ik niet een half jaar een ruit in mijn voortuin wil hebben staan wil ik die ruit eigenlijk tijdelijk in onze garagebox stallen (staat los van het huis op zo'n 100 meter lopen). De vraag is alleen hoe? Ik zat er aan te denken om hem in te pakken met dik plastic en dan met 4-5 man tillen. Maar geen idee hoe snel zoiets breekt.
Iemand tips? Het bedrijf dat het glas zou plaatsen gebruikt hiervoor een speciale kraan, maar de huur daarvan kost honderden euro's.
Omdat ik niet een half jaar een ruit in mijn voortuin wil hebben staan wil ik die ruit eigenlijk tijdelijk in onze garagebox stallen (staat los van het huis op zo'n 100 meter lopen). De vraag is alleen hoe? Ik zat er aan te denken om hem in te pakken met dik plastic en dan met 4-5 man tillen. Maar geen idee hoe snel zoiets breekt.
Iemand tips? Het bedrijf dat het glas zou plaatsen gebruikt hiervoor een speciale kraan, maar de huur daarvan kost honderden euro's.
[ Voor 174% gewijzigd door Palomar op 25-10-2021 10:49 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/ba6j4V6huQYJie1aM8CoUnQf.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/n4CRr8Em1mQ45qZ8m3TGUz0f.jpg?f=fotoalbum_large)