Vraag

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:43
Na de update naar Android 12 op mijn Pixel 4 heb ik aan de zijkant een icoontje van Bitwarden.

Ik kan die verplaatsen naar beide zijkanten en zelfs half verbergen.
Aantikken doet niets, vasthouden ook niet.
Afgelopen week was het ineens weg naar na een herstart van mijn toestel is het teruggekomen.

Leeggooien van cache, verwijderen en herinstallatie, opnieuw opstarten in diverse volgordes hebben geen effect.

Ik kom ook geen instelling tegen hiervoor. Niet in Android en ook niet in Bitwarden zover ik heb kunnen vinden.

Nog meer mensen die hier "last" van hebben?

...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b48MyVEM_-uoH-6bZreL9KeZCyw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ljpjjqc2KmMIMbzqzOGvXK9a.png?f=fotoalbum_large

Mijn profiel op Discogs

Beste antwoord (via Ad de Jong op 25-10-2021 09:29)

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ad de Jong schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:19:
Natuurlijk zoek je een halve zondag en kom je geen oplossing tegen.
Plaats je hier een topic en ga je verder zoeken en meteen kom je de oplossing tegen |:( 8)7 .

En de oplossing ook meteen maar even mochten er meer mensen zijn die hier tegenaan lopen......

Topic mag dus dicht.
Even de oplossing quoten hier:
Go to Accessibility in Settings, select Bitwarden, and turn off short cut.
Scheelt weer een linkje klikken en eventuele frustratie als de link dood gaat of zo :)

Alle reacties

• Ad de Jong
Plaats je hier een topic en ga je verder zoeken en meteen kom je de oplossing tegen |:( 8)7 .

En de oplossing ook meteen maar even mochten er meer mensen zijn die hier tegenaan lopen......

Topic mag dus dicht.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • Beste antwoord

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ad de Jong schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:19:

Topic mag dus dicht.
Even de oplossing quoten hier:
Go to Accessibility in Settings, select Bitwarden, and turn off short cut.
Scheelt weer een linkje klikken en eventuele frustratie als de link dood gaat of zo :)

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Aantikken doet niets
Eigenlijk wel raar, want die zet de hele accessibility uit waar Bitwarden afhankelijk van is. Die mag daarna dan niet meer over het scherm 'heenschrijven'. Bij mij stond die niet automatisch aan, maar Android heeft wel voor een validatie gevraagd of Bitwarden dit nog mocht.

☻/
/▌
/ \

• Ad de Jong
Kixtart schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:25:
[...]

Eigenlijk wel raar, want die zet de hele accessibility uit waar Bitwarden afhankelijk van is. Die mag daarna dan niet meer over het scherm 'heenschrijven'. Bij mij stond die niet automatisch aan, maar Android heeft wel voor een validatie gevraagd of Bitwarden dit nog mocht.
Ongetwijfeld bij de update ergens iets toestemming gegeven wat ik niet goed gelezen heb.
Wel weer wat van geleerd :o

Mijn profiel op Discogs