Het lukt mij niet goed om op te starten met een opstartbare usb stick met daarop ShredOS waar Nwipe bij zit.
Het is mij wel gelukt om met Rufus een opstartbare usb stick te maken,
als ik daarmee wil opstarten lukt het mij niet.
Het is mij wel gelukt om op te starten met een opstartbare usb stick met daarop Dban.
Met ShredOS is het mij dus niet gelukt om op te starten met een usb stick,
ik heb 32 bit en 64 bit geprobeerd.
Dban was een .iso bestand,
en ShredOS was een .img bestand
Misschien ziet de computer de opstartbare usb stick niet of niet goed.
Ik heb misschien wat geprobeerd met partitie markeren als actief,
er was wel wat zichtbaar bij een computer, maar het was misschien nog niet goed,
is het handig om hier nog verder mee te gaan met proberen?
Misschien is het een instelling in Rufus, hebben jullie advies over instellingen?
Kunnen jullie mij advies geven hoe ik een opstartbare usb stick kan maken (bijvoorbeeld met Rufus) met de software ShredOS, waarbij het opstarten vanaf de usb stick wel werkt?
Ik weet misschien niet helemaal zeker of de dingen die ik hier heb getypt kloppen.
Het is mij wel gelukt om met Rufus een opstartbare usb stick te maken,
als ik daarmee wil opstarten lukt het mij niet.
Het is mij wel gelukt om op te starten met een opstartbare usb stick met daarop Dban.
Met ShredOS is het mij dus niet gelukt om op te starten met een usb stick,
ik heb 32 bit en 64 bit geprobeerd.
Dban was een .iso bestand,
en ShredOS was een .img bestand
Misschien ziet de computer de opstartbare usb stick niet of niet goed.
Ik heb misschien wat geprobeerd met partitie markeren als actief,
er was wel wat zichtbaar bij een computer, maar het was misschien nog niet goed,
is het handig om hier nog verder mee te gaan met proberen?
Misschien is het een instelling in Rufus, hebben jullie advies over instellingen?
Kunnen jullie mij advies geven hoe ik een opstartbare usb stick kan maken (bijvoorbeeld met Rufus) met de software ShredOS, waarbij het opstarten vanaf de usb stick wel werkt?
Ik weet misschien niet helemaal zeker of de dingen die ik hier heb getypt kloppen.