Ik ben opgelicht door *knip* naam
Dacht iets leuks te kopen voor mijn kinderen en kocht dit via zijn webshop *knip* webshop .
Jullie raden het al, niks geleverd, geen respons op mijn berichten...... ben dus opgelicht .
Op onderzoek uitgegaan en deze persoon schijnt al jaren actief te zijn als oplichter.
Steeds weer onder een andere website : *knip* namen websites
Schijnt een mannetje te zijn die nog bij zijn moeder woont in een bejaardeflat en leeft van 50% van het minium inkomen .
Droomt van eigen baas te worden via zijn webshop , en aangezien dat niet wil lukken en hij steeds centen te komt
gaat hij zijn klantjes maar oplichten.
Zijn adres staat ook op veel websites vermeld maar vrees dat er niet veel te halen is.
Vele schijnen er al aangiften te hebben gedaan maar de politie doet er tot op heden niks aan
terwijl meneer al jaren bezig is om mensen te tillen.
Kosten worden behoorlijk duurder dus vrees dat hij dit nog erger gaat maken.
Kennen jullie deze persoon of bedrijf ?
Ook door hem opgelicht doe dan aub. aangiften .
Deze gast moet echt van straat af .
Dacht iets leuks te kopen voor mijn kinderen en kocht dit via zijn webshop *knip* webshop .
Jullie raden het al, niks geleverd, geen respons op mijn berichten...... ben dus opgelicht .
Op onderzoek uitgegaan en deze persoon schijnt al jaren actief te zijn als oplichter.
Steeds weer onder een andere website : *knip* namen websites
Schijnt een mannetje te zijn die nog bij zijn moeder woont in een bejaardeflat en leeft van 50% van het minium inkomen .
Droomt van eigen baas te worden via zijn webshop , en aangezien dat niet wil lukken en hij steeds centen te komt
gaat hij zijn klantjes maar oplichten.
Zijn adres staat ook op veel websites vermeld maar vrees dat er niet veel te halen is.
Vele schijnen er al aangiften te hebben gedaan maar de politie doet er tot op heden niks aan
terwijl meneer al jaren bezig is om mensen te tillen.
Kosten worden behoorlijk duurder dus vrees dat hij dit nog erger gaat maken.
Kennen jullie deze persoon of bedrijf ?
Ook door hem opgelicht doe dan aub. aangiften .
Deze gast moet echt van straat af .
[ Voor 6% gewijzigd door Yorinn op 24-10-2021 15:35 ]