Vragen over triple monitor setup voor simracen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb ondanks een cockpitje gebouwd voor het simracen. En ik wil overstappen van een 34inch 1440P ultrawide monitor naar triple 2560x1440 monitor setup. Ik twijfel nog tussen 3x 27inch, 3x 32inch, of zelfs mijn huidige monitor met 2x27inch aan de zijkant. Hierover heb ik een aantal vraagjes die ik zo niet kon vinden op duckduckgo. O-) Alles moet minimaal 120hz worden.

Als ik ga voor 2 extra scherpen met mijn huidige scherm, dan kom ik op een gekke resolutie van 8560X1440. En een gekke beeldverhouding. Gaan de meeste games en mijn GPU daar mee overweg kunnen? Ik denk dat ik eyefinity ga gebruiken gezien het feit ik een AMD kaart heb.

Hoe breed word het hele zooitje ongeveer? Want ik heb niet giga veel ruimte. Ik kan hier weinig over vinden. Dit omdat het ook afhangt van de hoek die je gebruikt. Ik ben van plan om een grote hoek te gebruiken zodat de schermen echt naast mij worden geplaatst. Beetje zoals op dit plaatje. https://www.isrtv.com/for...ccef67cff71f62703858e.JPG

Hoewel ik mijn cockpitje zelf gemaakt heb, denk ik erover om de monitor arm te kopen. Ik zie echter nogal wat verschil in prijzen. Sommige monitor arm/rekken zijn zelfs honderde euros'. Nou weet ik dat de euro tegenwoordig niet meer zoveel waard is, maar dit vind ik wel wat veel. Ik vroeg me af of een goedkopere oplossing zoals deze ook goed werkt.... https://www.amazon.com/VI...nitor-Mount/dp/B0798K58B4 Voordeel is natuurlijk wel dat ik de schermen niet steeds hoef te verplaatsen. Maar alles gewoon laat staan zodra het eenmaal staat ingesteld.

Verder heb ik op dit moment 2 ultrawide monitoren. 1 in mijn cockpitje en 1 op mijn bureau. Ik wil de monitor op mijn bureau blijven gebruiken. Dat betekent dus dat ik uiteindelijk op 4 monitoren zal uitkomen. 1 op het bureau en 3 bij de cockpit. Gaat dit gewoon werken op mijn videokaart? En zo niet, hoe gaat dat dan in zijn werk? Want ik zie wel eens mensen met setups van 4 of 5 monitoren op 1 pc. Mijn videokaart (6900xt) heeft 2x displaypoort, 1x hdmi en 1x USB-C.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thandruil
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-09 22:23
In de footnotes van de AMD Eyefinity infopagina staat het volgende:
Supported display quantity, type and resolution vary by model and board design; confirm specifications with manufacturer before purchase.
Hoeveel beeldschermen je kan aansturen ligt dus aan de videokaart die je hebt.
To enable more than two displays, or multiple displays from a single output, additional hardware such as DisplayPort-ready monitors or DisplayPort 1.2 MST-enabled hubs may be required.
Ga er van uit dat je dus voor het derde beeldscherm DisplayPort over USB-C moet gebruiken. Ik weet niet of het met een HDMI->DisplayPort adapter of kabel werkt.

Drie beeldschermen zou dus moeten lukken met de 6900XT.

[ Voor 3% gewijzigd door Thandruil op 25-10-2021 08:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17:25
Al dat gedoe met adapters etc was al zo rond de HD7000 serie afgelopen. (2012) Vanaf toen kan je gewoon alle poorten op de kaart gebruiken. Kan me niet voorstellen dat je nu ineens weer met allerlei adapters moet prutsen. Tenzij je alles over 1 Displayport connectie wil laten lopen oid.

Natuurlijk altijd goed om na te kijken, daar niet van.

[ Voor 18% gewijzigd door WEBGAMING op 25-10-2021 10:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 17:29

jbbrans

Ik heb een tijdje een 6900xt gehad en had hier ook een triple setup aan gehad voor simracen en tegelijkertijd ook een 4e monitor voor normale werkzaamheden, dit ging perfect.
Qua breedte, moet je bij een triple setup denken aan ongeveer de breedte van je middelste scherm plus de breedte van 1 zijscherm.
Met de gelinkte monitor arm, ga je niet de hoeken krijgen die je wilt voor simracen. Die zijn meer voor bureau werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
jbbrans schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 07:21:
Ik heb een tijdje een 6900xt gehad en had hier ook een triple setup aan gehad voor simracen en tegelijkertijd ook een 4e monitor voor normale werkzaamheden, dit ging perfect.
Qua breedte, moet je bij een triple setup denken aan ongeveer de breedte van je middelste scherm plus de breedte van 1 zijscherm.
Met de gelinkte monitor arm, ga je niet de hoeken krijgen die je wilt voor simracen. Die zijn meer voor bureau werk.
Thanks, fijn dat mijn kaart dat iig support. Dus voor sim racen moet ik eigenlijk 3 losse monitor armen fixen. Dat lijkt me dan de kortste/goedkopste oplossing.
Qua breedte bedoel je dus eigenlijk dat ik de breedte van het scherm ongeveer X2 moet doen? Dat is idd wel een mooie graadmeter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:54
Goedkoopste oplossing is een VR bril ;)

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Koldur schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:26:
Goedkoopste oplossing is een VR bril ;)
Mja, waardeer dat mensen tips geven. Maar deze opmerking is wel een beetje offtopic. Natuurlijk zijn er meer opties. Maar ik wil blijkbaar triples. :) En heb redenen om geen VR te willen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:54
j0ppie schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:32:
[...]

Mja, waardeer dat mensen tips geven. Maar deze opmerking is wel een beetje offtopic. Natuurlijk zijn er meer opties. Maar ik wil blijkbaar triples. :) En heb redenen om geen VR te willen.
Prima dat je het niet wil, maar niet echt off-topic. Je wil van ultra wide naar triples voor meer immersie, VR is de ultieme immersie en scheelt een hoop in de kosten en ruimte. Dan nog moet je uiteraard kiezen wat je zelf wil.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjapie1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 15:39
j0ppie schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 14:13:
Als ik ga voor 2 extra scherpen met mijn huidige scherm, dan kom ik op een gekke resolutie van 8560X1440. En een gekke beeldverhouding. Gaan de meeste games en mijn GPU daar mee overweg kunnen? Ik denk dat ik eyefinity ga gebruiken gezien het feit ik een AMD kaart heb.
Dat zou ik sowieso niet aanraden. Het ziet er niet uit en zoals je zelf al aangeeft is het een vreemde resolutie en beeldverhouding, wat genoeg problemen kan geven in games.
Hoe breed word het hele zooitje ongeveer? Want ik heb niet giga veel ruimte. Ik kan hier weinig over vinden. Dit omdat het ook afhangt van de hoek die je gebruikt. Ik ben van plan om een grote hoek te gebruiken zodat de schermen echt naast mij worden geplaatst. Beetje zoals op dit plaatje. https://www.isrtv.com/for...ccef67cff71f62703858e.JPG
Ook hier geef je zelf al aan dat dit afhankelijk is van de hoek die je wilt toepassen. Bij mijn oude setup was de totale breedte nagenoeg gelijk aan 3 monitoren naast elkaar, maar dit was ook een hele flauw hoek. In je voorbeeld staan de beeldschermen bijna onder 90 graden, wat het geheel een stuk minder breed maakt. Dit geeft de breedte van 1 beeldscherm plus ongeveer 2x de dikte van een beeldscherm, maar dan heb je ze wel heel strak staan. Daarbij belangrijk om dan grote schermen te nemen, aangezien je er anders niet echt 'in zit'.

Ik vind de tip van @Koldur over VR-bril daarom ook echt niet een verkeerde, aangezien je dan (een stuk) minder apparatuur kwijt hoeft en ook nog goedkoper uit bent. Uiteindelijk is het jouw geld en jouw opstelling, dus jij bent natuurlijk ook degene die beslist. :9
Hoewel ik mijn cockpitje zelf gemaakt heb, denk ik erover om de monitor arm te kopen. Ik zie echter nogal wat verschil in prijzen. Sommige monitor arm/rekken zijn zelfs honderde euros'. Nou weet ik dat de euro tegenwoordig niet meer zoveel waard is, maar dit vind ik wel wat veel. Ik vroeg me af of een goedkopere oplossing zoals deze ook goed werkt.... https://www.amazon.com/VI...nitor-Mount/dp/B0798K58B4 Voordeel is natuurlijk wel dat ik de schermen niet steeds hoef te verplaatsen. Maar alles gewoon laat staan zodra het eenmaal staat ingesteld.
Zoals @jbbrans al zegt inderdaad beter 3 losse armen of anders een combinatie die zulke scherpe hoeken mogelijk maakt!
Verder heb ik op dit moment 2 ultrawide monitoren. 1 in mijn cockpitje en 1 op mijn bureau. Ik wil de monitor op mijn bureau blijven gebruiken. Dat betekent dus dat ik uiteindelijk op 4 monitoren zal uitkomen. 1 op het bureau en 3 bij de cockpit. Gaat dit gewoon werken op mijn videokaart? En zo niet, hoe gaat dat dan in zijn werk? Want ik zie wel eens mensen met setups van 4 of 5 monitoren op 1 pc. Mijn videokaart (6900xt) heeft 2x displaypoort, 1x hdmi en 1x USB-C.
De 3 beeldschermen voor je simrig kunnen sowieso over 2x DP en 1x HDMI, wel even opletten of de (nieuwe) beeldschermen over deze aansluiting beschikken en anders de juiste kabel kopen om dit aan te kunnen sluiten. Zo kan je bijvoorbeeld een kabel van DP naar HDMI gebruiken.

De 4e monitor per USB-C? Ik weet eerlijk gezegd niet hoe AMD dat softwarematig aanstuurt en of USB-C snel genoeg is om games aan te sturen, maar als die enkel voor kantoorwerk is bedoeld dan heeft @jbbrans al goede ervaringen zo te lezen.

PC: RTX 3080ti - Ryzen 5 3600 Corsair: MP600 4TB - LPX 16GB - H100i - RM750x - 500D – K100 - Dark Core Pro – MM700 Randapparatuur: C49RG90 - Z906 - T300

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:12
-

[ Voor 100% gewijzigd door SgtElPotato op 23-05-2023 14:26 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

Ik heb 3 x 27" voor mijn simrig, deze staan onder een hoek van 55 graden en geeft mij een beeld van ~170 graden, ik moet echt mijn hoofd draaien om de uiterste hoeken te zien.
Net even gemeten en met deze hoeken is mijn breedte (incl monitor behuizing) 125cm.

Deze 3 monitoren had ik aangesloten met 2x displayport en 1x usb-c naar displayport kabel, een 4e monitor staat wat verder weg en hier gebruikte ik de HDMI aansluiting voor en om het compleet te houden, had ik een 5e monitor aangesloten op een nvidia 710 pcie 1x kaartje (Jawel een AMD en Nvidia kaart in 1 pc, dit werkte zonder problemen). De 3 simrig monitoren hebben een verversingssnelheid van 165Hz en dit was geen probleem voor de USB-C to dp kabel.

Zoals hierboven gezegd wordt, zijn rare resoluties in sims (en de serieuzere games) geen probleem, vaak wordt er rekening gehouden met bezel correctie. Zo heb ik in de sims een resolutie staan van 5820x1080 i.p.v. 5760x1080.
Maar 8560X1440 wordt erg zwaar voor je GPU.

Voor iedereen die VR aan raadt, dat is niet voor iedereen geschikt. Ik heb een tijdje VR geprobeerd maar na een paar rondjes moest ik deze dan alweer afdoen of ik mocht de wc pot omarmen, het werd zelfs zo erg dat bij de gedachte dat ik het weer ging proberen ik alweer misselijk werd. Stilzitten en rondkijken was prachtig en ging goed, maar elke plotselinge beweging (crash of slip) dan zeiden mijn hersens dat er iets niet klopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Tjapie1 schreef op maandag 1 november 2021 @ 10:50:

[...]

De 3 beeldschermen voor je simrig kunnen sowieso over 2x DP en 1x HDMI, wel even opletten of de (nieuwe) beeldschermen over deze aansluiting beschikken en anders de juiste kabel kopen om dit aan te kunnen sluiten. Zo kan je bijvoorbeeld een kabel van DP naar HDMI gebruiken.

De 4e monitor per USB-C? Ik weet eerlijk gezegd niet hoe AMD dat softwarematig aanstuurt en of USB-C snel genoeg is om games aan te sturen, maar als die enkel voor kantoorwerk is bedoeld dan heeft @jbbrans al goede ervaringen zo te lezen.
Mijn 4de normale monitor gebruik ik wel voor gamen. Maar niet hardcore. Als deze op 3440x1440@ 60hz kan draaien via USB-C is dat prima. Ik lees online dat USB-C max 4k 60hz aan kan. Dus dat zou geen probleem mogen zijn. Wel nice dat alles dan op 1 kaart kan worden aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
SgtElPotato schreef op maandag 1 november 2021 @ 10:58:
Die rare resolutie is in de meeste race / vlieg sims geen enkel probleem, alleen wat oudere sims kunnen daar problemen mee hebben. Deze hebben vaak een optie om triple screen te activeren en om daarbij de hoek van de schermen in te stellen. (Ik ga er even simpelweg vanuit dat je dit voor dit soort games gaat gebruiken).

Bij mijn eigen setup heb ik Nvidia Surround geactiveerd, heb dan een resolutie van 7755 X 1440 met de bezelcorrectie van Nvidia. In Assetto Corsa (Competizione) stel ik dan in dat ik een triple screen setup gebruik en geef ik de hoek in waarin de schermen staan (70°) en het spel rekent de rest uit.

Ik weet niet hoe Eyefinity met bezelcorrectie omgaat, maar dat moet hetzelfde werken aangezien er in verschillende communities ook mensen zitten met AMD kaarten.

De vraag is alleen wat voor kaart je hebt en wat voor spellen je wilt gaan spelen. Hoe kom jij trouwens aan zo'n gekke resolutie?
Games die ik voornamelijk ga spelen zijn ACC, AC, DR2.0, AMS2.0 en Raceroom. Ik zag online een video van iemand die had 1x 49inch 32/9 monitor met daarnaast 2x een 27inch on the side. Resolutie was dus 5120x1440 + 2x 2560X1440. Totale resolutie 10240x1440. Betrof deze video
YouTube: AssettoCorsa Ultra Wide triple setup(10240x1440@120Hz) SimLab P1X&DO...
Daar kwam mijn idee om mijn ultrawide monitor te houden en er 2 maal een 27inch 1440p scherm naast te zetten. Maar fijn om te weten dat de meeste moderne games dit gewoon kunnen handelen. Weet alleen niet hoe het zit met de FOV en de kijkhoek etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
jbbrans schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:34:
Ik heb 3 x 27" voor mijn simrig, deze staan onder een hoek van 55 graden en geeft mij een beeld van ~170 graden, ik moet echt mijn hoofd draaien om de uiterste hoeken te zien.
Net even gemeten en met deze hoeken is mijn breedte (incl monitor behuizing) 125cm.

Deze 3 monitoren had ik aangesloten met 2x displayport en 1x usb-c naar displayport kabel, een 4e monitor staat wat verder weg en hier gebruikte ik de HDMI aansluiting voor en om het compleet te houden, had ik een 5e monitor aangesloten op een nvidia 710 pcie 1x kaartje (Jawel een AMD en Nvidia kaart in 1 pc, dit werkte zonder problemen). De 3 simrig monitoren hebben een verversingssnelheid van 165Hz en dit was geen probleem voor de USB-C to dp kabel.
Thanks! De verbouwing in de kamer is klaar. En ik weet nu precies hoeveel ruimte ik heb. Ik heb in de breedte 138cm ruimte. Hier kan ik misschien nog een paar cm bij persen als het echt moet. Maar dan houd het wel op. 3x27inch gaat dus wel passen. 3x32inch wordt denk ik een beetje teveel van het goede. Misschien dat ik dan toch voor mijn huidige 21/9 monitor ga met daarnaast 2x een 16/9 scherm 27inch 1440p.
Wat betreft zwaarte. Ik denk dat mijn GPU 8560X1440 prima aankan. Dat is 12.3MP tegenover de 8.3 die 4K is. En 4k is geen probleem. Zal misschien wel wat graphics settings moeten terugzetten. Heb mensen gezien die online 3x4k draaien. Met een 3090, wat een vergelijkbare kaart is. Heb liever dat mijn monitoren een beetje future proof zijn en dat ik graphcis settings wat terug zet. Dan dat ik nu al alles op ultra kan spelen. 4K gaat me tever tough.

Heb alleen nog 1 puntje van twijfel. Mijn huidige monitor, Iiyama G-Master GB3466WQSU-B1, is een VA paneel. Iiyama verkoopt hier geen 16/9 variant van. Alleen een TN en een IPS versie. Namelijk de
Iiyama G-Master GB2760QSU-B1 en de Iiyama G-Master GB2770QSU-B1. Heb het idee dat ik het beste voor IPS kan gaan gezien de kijkhoek. Maar vraag me af of dat dan wel mooi in sync loop. VA is immers een stukje sneller. Alles word 120/144hz.

[ Voor 11% gewijzigd door j0ppie op 02-11-2021 12:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

j0ppie schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 12:04:
[...]

Thanks! De verbouwing in de kamer is klaar. En ik weet nu precies hoeveel ruimte ik heb. Ik heb in de breedte 138cm ruimte. Hier kan ik misschien nog een paar cm bij persen als het echt moet. Maar dan houd het wel op. 3x27inch gaat dus wel passen. 3x32inch wordt denk ik een beetje teveel van het goede. Misschien dat ik dan toch voor mijn huidige 21/9 monitor ga met daarnaast 2x een 16/9 scherm 27inch 1440p.
Je huidige monitor is 808mm breed tel daar ~600mm bij op en je zit al boven de 140cm, dit zal iets krapper kunnen met iets scherpere kijkhoeken. Let wel op dat je nog wel in je stoel moet kunnen komen.
[...]
Wat betreft zwaarte. Ik denk dat mijn GPU 8560X1440 prima aankan. Dat is 12.3MP tegenover de 8.3 die 4K is. En 4k is geen probleem. Zal misschien wel wat graphics settings moeten terugzetten. Heb mensen gezien die online 3x4k draaien. Met een 3090, wat een vergelijkbare kaart is. Heb liever dat mijn monitoren een beetje future proof zijn en dat ik graphcis settings wat terug zet. Dan dat ik nu al alles op ultra kan spelen. 4K gaat me tever tough.
Ik had met de 6900xt en triples (wel 3x 1080P) voornamelijk performance problemen bij Assetto Corsa Competizione en iRacing. Deze titels zijn/waren iets meer op Nvidia geoptimaliseerd (toen ik de 6900xt in bezit had, huidige stand weet ik hier niet van).
[...]
Heb alleen nog 1 puntje van twijfel. Mijn huidige monitor, Iiyama G-Master GB3466WQSU-B1, is een VA paneel. Iiyama verkoopt hier geen 16/9 variant van. Alleen een TN en een IPS versie. Namelijk de
Iiyama G-Master GB2760QSU-B1 en de Iiyama G-Master GB2770QSU-B1. Heb het idee dat ik het beste voor IPS kan gaan gezien de kijkhoek. Maar vraag me af of dat dan wel mooi in sync loop. VA is immers een stukje sneller. Alles word 120/144hz.
Ik heb 3 gelijke monitoren, i.v.m. een gelijkheid in beeld kwaliteit.
Zorg dat je makkelijk verkrijgbare monitoren kan krijgen, dan kan je het eerst proberen met je ultrawides in combinatie met de 27". Als je dan snelheid verschil merkt kan je altijd nog een 3e 27"aanschaffen.
Ga wel voor de IPS variant voor de zijpanelen, TN is daarbij niet om aan te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
-

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
jbbrans schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 13:52:
[...]

Je huidige monitor is 808mm breed tel daar ~600mm bij op en je zit al boven de 140cm, dit zal iets krapper kunnen met iets scherpere kijkhoeken. Let wel op dat je nog wel in je stoel moet kunnen komen.

[...]

Ik had met de 6900xt en triples (wel 3x 1080P) voornamelijk performance problemen bij Assetto Corsa Competizione en iRacing. Deze titels zijn/waren iets meer op Nvidia geoptimaliseerd (toen ik de 6900xt in bezit had, huidige stand weet ik hier niet van).

[...]

Ik heb 3 gelijke monitoren, i.v.m. een gelijkheid in beeld kwaliteit.
Zorg dat je makkelijk verkrijgbare monitoren kan krijgen, dan kan je het eerst proberen met je ultrawides in combinatie met de 27". Als je dan snelheid verschil merkt kan je altijd nog een 3e 27"aanschaffen.
Ga wel voor de IPS variant voor de zijpanelen, TN is daarbij niet om aan te zien.
Thanks voor de tips, eerst 2x ipv proberen en dan eventueel een 3de is geen gek idee. Wat performance betreft ga ik het gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
SgtElPotato schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 17:44:
[...]

De FoV wordt met een triplescreen setup (van gelijke schermen) automatisch berekend en hoef je vaak niet in te geven. Hoe dat exact werkt met 49+27+27 weet ik niet, ziet er wel erg gaaf uit!

Alleen DR2.0 ondersteund geen Triple Screen van je lijstje, de rest is echt een eitje om in te stellen. Je geeft namelijk een aantal specs door (afstand van schermen, hoek van de schermen) en dan berekent het spel de FoV en kun je zelf nog verplaatsen waar je exact zit.
Kun je dat toelichten? Ik zie namelijk wel video's op youtube van lui die DR met triple screen spelen. Wat is dan precies het probleem? De verdeling van de hoek ofzo? Je krijgt het wel werkend zoals ik op youtube zie. Maar wat is er dan precies mis mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
-

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
SgtElPotato schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:34:
[...]

Ja je kunt zonder problemen met triple screen spelen, alleen bij DR wordt het niet native ondersteund helaas. Dus je krijgt een vrij uitgerekte FoV op je buitenste schermen. Het is redelijk okay in te stellen, maar niet perfect zoals de andere titels die native triples ondersteunen.
Dat uitrekken, en de correctie daarvan. Hoe gaat dat precies? Zijn daar externe tools voor ofzo? Dat is mij niet helemaal duidleijk. En is dat het zelfde als wat je op dit plaatje ziet? https://xinhaidude.files....11-img_9772-annotated.jpg
Pagina: 1