Ik kan bij een winkel (die afgebrand is en er daardoor mee stopt de Audiolab Condor II boxen voor fl 870 per set ipv 1049 per set kopen.
Kent iemand deze boxen en zo jah, ......
en verder heb ik nu nog een sony boxen setje staan (SA-VE305) dat bestaat uit 2 satellieten en 1 sub. de sub is 50 watt rms actief en de satellieten zijn max input power 100 watt volgens handleiding. ze zijn 1 jaar oud, en de linker satelliet heeft een beschadeging aan de behuizing (niet extreem groot ofso, maar toch)
de garantie is net verlopen.
sub haalt 28 hz - 50/200 (instelbare bovengrens)
satelliet 90 hz - 20000 hz
de sub geeft ook een test sample met 20 hz geluid gewoon goed weer. (?)
Wat zou ik hiervoor nog kunnen krijgen??? ('k heb zelf geen idee en zou ook nie weten hoe ik dat anders zou kunnen krijgen)
greetz,
dii
Kent iemand deze boxen en zo jah, ......
en verder heb ik nu nog een sony boxen setje staan (SA-VE305) dat bestaat uit 2 satellieten en 1 sub. de sub is 50 watt rms actief en de satellieten zijn max input power 100 watt volgens handleiding. ze zijn 1 jaar oud, en de linker satelliet heeft een beschadeging aan de behuizing (niet extreem groot ofso, maar toch)
de garantie is net verlopen.
sub haalt 28 hz - 50/200 (instelbare bovengrens)
satelliet 90 hz - 20000 hz
de sub geeft ook een test sample met 20 hz geluid gewoon goed weer. (?)
Wat zou ik hiervoor nog kunnen krijgen??? ('k heb zelf geen idee en zou ook nie weten hoe ik dat anders zou kunnen krijgen)
greetz,
dii