Er stroom geen water in mijn wasmachine

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kontvogel
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 06-01 18:02
Dag beste mensen!
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. In eerste instantie leek het alsof mijn wasmachine aan het lekken was, kocht een nieuwe slang, maar er stroom helemaal geen water de wasmachine in. Nu blijkt dat er een soort vergrendel mechanisme in is gebouwd of iets?

Wie kan me hierbij helpen. Het is op de plek waar de waterslang wordt aangesloten.

Let niet op de kalk aanslag, ben een luilak wat betreft het schoonmaken ervan :/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ixp5PwwcjHySjiABfTZD7vQco_Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GP5eP8i22QRWHA9U4v62Cu6m.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Kontvogel op 24-10-2021 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

De wasmachine lekte of de slang? Ik neem aan de slang? Anders had je geen nieuwe slang gekocht toch?

Was de oude slang dezelfde als je nu hebt gekocht? Tegenwoordig hebben de machines een slang met een beveiliging in de slang. Dat mocht er iets gaan lekken dan sluit de slang al af bij de kraan.

Staat de kraan zelf wel open? ;)
Google al gezocht op merk/type wasmachine en probleem wat je beschrijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kontvogel
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 06-01 18:02
Google al gezocht op merk/type wasmachine en probleem wat je beschrijft? - Nog niet, wel de handleiding van de wasmachine doorgenomen, maar werd daar ook niet veel wijzer van. Daarnaast even wat video's opgezocht, enkel video's tegengekomen over een waterslot in de slang ipv de wasmachine (helpt ook niet echt)

Staat de kraan zelf wel open? - Hahha, ja, maar als ik hem nu opendraai, dan schiet het water er nog harder uit dan dat het voorheen deed (omdat het waterslot is ingeschakeld denk).

Was de oude slang dezelfde als je nu hebt gekocht? - Ja, wel een soortgelijke slang.

De wasmachine lekte of de slang? - de vorige slang lekte enkel bij het aansluitstuk naar de wasmachine toe.

[ Voor 3% gewijzigd door Kontvogel op 24-10-2021 00:52 ]