Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:26
Goed, de titel zegt veel: Het openen van een PayPal account wil niet. Ik weet het, PayPal is niet alles, maar op saldo blijft het goedkoper dan een CreditCard.

Anywho: Ik wil dus een PayPal account aanmaken. E-mailadres invoeren gaat goed, SMS-verificatie ook. Maar dan is er het invullen van de persoonsgegevens zoals naam en adres. Daar krijg ik steevast de error, en ik citeer: "Er is iets mis met je gegevens. Controleer de ingevoerde gegevens en probeer het opnieuw."

Dat is alles. Als ik een waarde verwijder en/of illegaal maak (i.e. postcode 999QQQ) zie ik een rood vak ontstaan. Niets is rood, alles lijkt goed.

Wat heb ik geprobeerd?
- Andere browsers (Chrome, FF, IE, Edge)
- Ander OS (W10, Ubuntu 20.04)
- Ander IP adres via VPN
- Ander woonadres
- Cookies verwijderd

Ik snap er écht niets meer van. Deze error blijft verschijnen. En het lukt me ook niet de klantenservice te contacteren, want daar heb je een PayPal account voor nodig lijkt het }:O

Heeft iemand dit ook ervaren, of zijn er tips om toch in contact te komen met PayPal? Ik zou toch graag eens wat van Discogs o.i.d. willen halen. Alvast bedankt!

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:21
Hoe lang ben je al bezig geweest? Het kan natuurlijk een tijdelijk probleem zijn bij PP.

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
JukeboxBill schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:45:
Hoe lang ben je al bezig geweest? Het kan natuurlijk een tijdelijk probleem zijn bij PP.
Inmiddels sinds vorige week zondag. Dus bijna een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Laatst online: 22:18

g0tanks

Moderator CSA
Zitten er nog bijzondere tekens in je adres of ergens anders? Bijvoorbeeld een streepje of punt in je straatnaam?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
Nee, niks. Gewoon een woord als straatnaam zonder rare dingen en dan een getal zonder achtervoegsel. Kan worden aangevuld door Google bij het invoeren, maar met of zonder het aanklikken van het adres gaat het niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g0tanks
  • Laatst online: 22:18

g0tanks

Moderator CSA
Misschien kan je het nog via de PayPal-app op je smartphone proberen?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
g0tanks schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:36:
Misschien kan je het nog via de PayPal-app op je smartphone proberen?
Krijg nou niks. Het is gelukt, dat werkte. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

kan door VPN en add-block etc komen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
Hackus schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 12:01:
kan door VPN en add-block etc komen
De add-block of andere extensies lijkt me niet, aangezien ik dus meerdere browsers én OS'en gebruikt hebt, waarbij ook incognito met alle extensies uit. Zelfs in Ubuntu een andere browser gedownload om te zien of dat zou helpen.

VPN heb ik eigenlijk ook altijd uit laten staan, alleen aangezet als "nouja, misschien werkt het op deze manier?"-oplossing. IP ban lijkt me ook niet, immers is ons externe IPv4 adres voor alle apparaten hier gelijk - en IPv6 hebben we niet, dus dat is makkelijk.

TL;DR: Ik vermoed eigenlijk een probleem met hun input validation of zo iets. Ja, of er moet iets heel raars in de router zitten, maar dat is een standaard Ziggo gebakkie. Verder draait er ook geen PiHole o.i.d.

Pagina: 1