heeft een mod gedaan...IceStorm d8 ik
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Smeergeld.Op maandag 20 augustus 2001 19:37 schreef GSMboy het volgende:
Hoe kan ajampaniki in Mededelingenforum posten?
lekker is datOp maandag 20 augustus 2001 19:38 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Smeergeld.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
hehe
een mod had me ge-icqed of hij ff een topic voor me moest posten. Dus heb ik er een gepost in SG en hij heeft die verplaatst
Sim-pel
een mod had me ge-icqed of hij ff een topic voor me moest posten. Dus heb ik er een gepost in SG en hij heeft die verplaatst
Sim-pel
Kwist niet dat modjes omgekocht konden worden?Op maandag 20 augustus 2001 19:38 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Smeergeld.
Try me..Op dinsdag 21 augustus 2001 12:50 schreef Knightwolf het volgende:
[..]
Kwist niet dat modjes omgekocht konden worden?![]()
Verwijderd
Ik kan nog wel 2 HDD's gebruikenOp dinsdag 21 augustus 2001 12:50 schreef Knightwolf het volgende:
[..]
Kwist niet dat modjes omgekocht konden worden?![]()
Om zeker met 2 identieke schijven een RAID-0 te makenOp dinsdag 21 augustus 2001 12:56 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ik kan nog wel 2 HDD's gebruiken
zeker, net als ik heb
Helaas heb ik geen schijven over, daar kan ik je niet mee
omkopen...
Why should I? Ik hoef modjes niet om te kopenOp dinsdag 21 augustus 2001 12:54 schreef Phreak het volgende:
[..]
Try me..![]()
![]()
![]()
Ik heb nog wel 2 Kalok 106MB-ers liggen ergensOp dinsdag 21 augustus 2001 12:56 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ik kan nog wel 2 HDD's gebruiken
Bericht hierboven
It wasn't meOp maandag 20 augustus 2001 19:37 schreef Windhoosje het volgende:
heeft een mod gedaan...IceStorm d8 ik
zeggen ze allemaalOp dinsdag 21 augustus 2001 13:12 schreef IceStorm het volgende:
[..]
It wasn't me
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Verwijderd
Die dingen gingen toch allemaal stuk????Op dinsdag 21 augustus 2001 13:09 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 Kalok 106MB-ers liggen ergens![]()
dat er nog een paar leven zeg... (of doen ze het eigenlijk niet meer)
wazig geluid maakte die dingen ook
Verwijderd
Als Admin hoef je een Mod toch niet om te kopenOp dinsdag 21 augustus 2001 13:09 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 Kalok 106MB-ers liggen ergens![]()
Gewoon op je/een/de streep gaan staan en je niet laten omduwen
It was me 
na een ampel overleg in het crew-irc-kanaal hebben we besloten dat dit toch beter was dan in alle fora crossposten
na een ampel overleg in het crew-irc-kanaal hebben we besloten dat dit toch beter was dan in alle fora crossposten
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
En daar komt ie NU meeOp zondag 26 augustus 2001 20:49 schreef Kees het volgende:
It was me
In dat geval hoeveel wil je hebben voor mijn hk ban ongedaan te maken?Op dinsdag 21 augustus 2001 12:54 schreef Phreak het volgende:
[..]
Try me..![]()
![]()
![]()
Lekker zijn is een gave :)
Pagina: 1