[TNET] Software reviews

Pagina: 1
Acties:

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Komen die er ooit nog?
Onder het kopje Reviews staat een leuke link naar de Software Reviews afdeling maar als je daar komt blijkt de laatste review te dateren van Woensdag 27 Oktober 1999. En volgens mij is in die tussentijd toch echt wel wat software op de markt verschenen :P :D

Verwijderd

Hierbij solliciteer ik naar een baantje bij tweakers.net als software reviewer. Jullie weten mijn adres, dus stuur maar op die hap, en ik maak er wel reviews van. :)

Verwijderd

Je wilt dus gewoon gratis games ontvangen? ;)

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
*verkapte kick*
Op maandag 20 augustus 2001 20:57 schreef RenevdVeen het volgende:
Je wilt dus gewoon gratis games ontvangen? ;)
Maar even een serieus antwoord van de t.net crew aub, komen er nog software reviews of is dit onderdeel van t.net ten dode opgeschreven? Dan lijkt het mij logisch dat de link naar deze categorie wel verwijderd kan worden (had natuurlijk al lang moeten zijn gebeurt na bijna 2 jaar zonder review :o).

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:25
Denk dat je er rustig van uit kan gaan dat de software reviews hardstikke dood zijn...

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Deze vraag werd meegenomen in de enquete. Er wordt dus over nagedacht, maar zoals altijd is het probleem vaak dat er ook de middelen voor moeten zijn.

Verwijderd

definieer software reviews eens svp.

bestaat dat uit alleen games, of ook uit het reviewen van complete utility-pakketten (desnoods via trials)?

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:25
Vroeger hoorde bij software reviews geen games d8 ik, meer spul zoals photoshop ed.
Pagina: 1