Bluetooth probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adp4
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 01-06 20:03
Mijn vraag:

Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn dat bluetooth op de pc met Windows 10 niet meer in te schakelen is?
Ik heb van alles geprobeerd netwerkverbinding, apparaat beheer waar hij ingeschakeld staat, Norton firewall uitgeschakeld, nieuwe dongel gekocht enz. enz. De bluetooth muis heeft geen probleem. :?
Bij voorbaat mijn dank.

Beste antwoord (via Adp4 op 24-01-2022 19:01)

• ajalan
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-01-2023
Ik heb hetzelfde probleem en heb zo een vermoeden dat er alweer met de laatste of de voorlaatste update van Windows weer wat mis gegaan is. Ik dacht dat mijn dongle kapot was en heb hem weg gedaan. Ik heb een nieuwe gekocht USB 4.0 van TP- link en daar kwam een conflict van met de bluetooth dongle van de Logitech muis (staat ook in de vragen op website van TP-link (vreemd !!!)), dan heb ik maar een andere gekocht dit maal van Hama maar daar blijft het ook stil, werkt niet.
Ik heb alle drivers voor usb verwijderd en na heropstarten is het nog steeds hetzelfde in het Apparaatbeheer is geen Bluetooth te bekennen. Ik kan dongels blijven kopen maar ik vermoed dat er iets fundamenteel fout
is, maar wat ??? Weet er iemand soms raad voor dit probleem ??? Prettige feesten en wees voorzichtig. :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:40
Drivers?

En een beetje meer info kan ook geen kwaad…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Adp4 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:42:
Mijn vraag:

Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn dat bluetooth op de pc met Windows 10 niet meer in te schakelen is?
Ik heb van alles geprobeerd netwerkverbinding, apparaat beheer waar hij ingeschakeld staat, Norton firewall uitgeschakeld, nieuwe dongel gekocht enz. enz. De bluetooth muis heeft geen probleem. :?
Bij voorbaat mijn dank.
Je hebt een issue met je bluetooth, maar je BT-muis werkt...
Zou je dan misschien niet een issue je met BT an sich hebben, maar met je andere apparaat? Kun je dus wat meer informatie geven?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adp4
Normaal kon ik van mijn telefoon foto's versturen naar de PC met BT en de koptelefoon gebruiken en ander apparaten verbinden wat nu niet meer werkt.
Een pictogram in de onderste werkbalk staat er ook niet meer en vanuit start is hij in de apps niet meer actief.
Op de andere apparaten werkt BT nog wel naar behoren. Het probleem zit duidelijk in de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:40
Maar geef nou eens informatie waar we wat mee kunnen…

Krijg je foutmeldingen? Nogmaals, drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adp4
Geen fout meldingen, drivers up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1667784

Apparaten al opnieuw gepaird?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• ajalan
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-01-2023
Ik heb hetzelfde probleem en heb zo een vermoeden dat er alweer met de laatste of de voorlaatste update van Windows weer wat mis gegaan is. Ik dacht dat mijn dongle kapot was en heb hem weg gedaan. Ik heb een nieuwe gekocht USB 4.0 van TP- link en daar kwam een conflict van met de bluetooth dongle van de Logitech muis (staat ook in de vragen op website van TP-link (vreemd !!!)), dan heb ik maar een andere gekocht dit maal van Hama maar daar blijft het ook stil, werkt niet.
Ik heb alle drivers voor usb verwijderd en na heropstarten is het nog steeds hetzelfde in het Apparaatbeheer is geen Bluetooth te bekennen. Ik kan dongels blijven kopen maar ik vermoed dat er iets fundamenteel fout
is, maar wat ??? Weet er iemand soms raad voor dit probleem ??? Prettige feesten en wees voorzichtig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adp4
ajalan, Mijn probleem is exact hetzelfde. Aanvankelijk heb ik een systeemherstel uitgevoerd en daarmee was het probleem verholpen echter een maand later was het weer zover en helaas was het herstelpunt gewist zodat mijn BT nog steeds niet werkt. Ook mijn nieuwe dongel bied geen uitkomst.
Pagina: 1