Hulp gevraagd flir camera ?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-01 17:06
Binnenkort krijgen we spouwmuur isolatie op 9 november en in januari beneden verdieping kunstof kozijnen en achterdeur.

Nu kan ik voor 150 euro een scan laten doen maar dat vindt ik een beetje aan de prijs....

Is er iemand die omgeving capelle woont en hier foto's kan maken zoals de.situatie nu is ? En over een paar weken weer ?

Dan kan ik resultaat eens bekijken....

Alle reacties

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:50

Vliegvlug

Flight Simple

@Gandalf68 Zou het eens hier proberen: [IR] Het grote Ik wil/heb een warmtebeeldcamera

[ Voor 6% gewijzigd door Vliegvlug op 23-10-2021 13:44 ]

• BrainCrash
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-01 00:33
met de huidige (vrij hoge) buitentemperaturen heeft het weinig zin om een scan te maken.
tegen het eind van volgende week zijn temperaturen van zo'n 18 graden voorspeld, dus dan zie je nog veel minder.

ik zou dan nu ook zeker niet dat geld aan een scan gaan uitgeven.

ideaal zouden de temperaturen bij de scan rond het vriespunt zijn of lager, en dan zouden beide scans ook met dezelfde buitencondities gemaakt moeten worden om goed te kunnen vergelijken (minder variabelen)
(en ook zonder zon die je muren opgewarmd heeft)

-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!

• JohanSavelkoul
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 17-04-2024
Is het niet verstandiger eerst de kozijnen te vervangen en daarna pas je muur te vullen?

Verder, waar zit je ergens?
Ik heb tegenwoordig een Flir One Pro LT iOS (geen hoogwaardige apparatuur dus) en wil best wat foto's maken voor je.
Hoeveel je er aan gaat hebben weet ik niet overigens, vanwege bovengenoemde redenen.

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-01 17:06
JohanSavelkoul schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:07:
Is het niet verstandiger eerst de kozijnen te vervangen en daarna pas je muur te vullen?

Verder, waar zit je ergens?
Ik heb tegenwoordig een Flir One Pro LT iOS (geen hoogwaardige apparatuur dus) en wil best wat foto's maken voor je.
Hoeveel je er aan gaat hebben weet ik niet overigens, vanwege bovengenoemde redenen.
Hebben we het ook over gehad maar als het goed is zijn er kozijnen latten geplaatst en dan is het geen probleem ... mocht het tijdens het plaatsen niet goed zijn laat ik ze navullen indie nodig.

Stuur je binnenkort wel een pb 😉