Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Samsung T7 Portable SSD 2TB aan Xbox X

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Xbox x
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 27-01-2023
Mijn vraag
... Goede avond ik heb een vraag . Samsung T7 Portable SSD 2TB Werkt die op de nieuwe xbox x versie . Want er staat ja maar op internet staat er dat alleen seagate sdd op de nieuwe console werkt de xbox x versie . Kan iemand mij helpen want 1 tb intern is weinig . En ik heb alleen maar 2 hdd schijven 6tb maar blijkbaar is dat niet geschikt. Om het volle nut uit de console te halen . En de seagate voor xbox is heel prijzig. Alle hulp welkom . Want ik zie 1050 mb snelheid staan . Maar niets of hij er op werkt .

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• GwnLars_
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 30-11 09:23

GwnLars_

In GoT we trust.

Kort antwoord:
Nieuwe titels enkel op de Series S/X = Nee
Titels die van de One/360 komen = Ja

https://www.windowscentral.com/xbox-series-x-s-storage-guide

Reden:
Snelheid is voor next-gen titles te laag, USB is daar te traag voor.
Dus ja, je kan een T7 gebruiken. Maar de meerwaarde zie ik er niet van in als je graag next-gen titles speelt..

Ik wil tüteren, tüteren grote blij.

• Xbox x
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 27-01-2023
Maar als je een sdd koopt dat de snelheid van de xbox x series evenaart is dat toch goed . Of vergis ik me . De nieuwe forza is 120gb cod 140gb 4 games and 1tb zit vol . Daarom zelfs seagate heeft nu een expansian drive voor xbox extern . Dus is het niet mogelijk om een externe sdd geen hdd te gebruiken dat 1050 mb snelheid haalt. Beetje balen ik heb een nieuwe gekocht xbox maar ik heb hem in de doos gelaten omdat ik op mijn oude met 9tb games zit . En de max is 2tb van seagate plus heel duur .

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:59

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Een SSD aangesloten op USB zal die snelheid gewoon niet kunnen halen. Je zit in het beste scenario met read/writes rond de 1000MB/s, de internet schijf is een factor 3-4 sneller.

Kortom oude games kun je prima op een USB ssd installeren (sata schijf en externe behuizing werkt prima weet ik uit ervaring).