Ik heb een foxconn nettop nt-a3800 overgekocht en wilde daar linux opzetten. Toen ik hem aansloot bleek dat er een ongeregistreerde versie van windows op stond en ik heb linux op een stick gebrand. Nu probeerde ik hem te booten van de stick maar hij start gelijk door naar windows. Ik wilde in de bios kijken of ik daar booten van usb stick kon aanzetten maar als ik op F1 of esc druk (herhaaldelijk) als hij aangaat dan krijg ik alleen een zwart scherm. Ik heb ook F10 geprobeerd voor een boot menu maar dan krijg ik ook enkel dat zwarte scherm. Ik druk bij het opstarten continue op die knop omdat ik geen tekst zie "druk op ***" voor bios etc.
Nu zit hij aangesloten via HDMI en er zit ook een DVI aansluiting op.. kan het zijn dat hij de bios op de een of andere manier niet via HDMI maar via DVI wil weergeven? Ik heb geen DVI montitor om dit zelf te testen of denken jullie dat hier een ander probleem gaande is?
Nu zit hij aangesloten via HDMI en er zit ook een DVI aansluiting op.. kan het zijn dat hij de bios op de een of andere manier niet via HDMI maar via DVI wil weergeven? Ik heb geen DVI montitor om dit zelf te testen of denken jullie dat hier een ander probleem gaande is?