Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daphnez
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 20-10-2024
Beste Tweakers,

Ik probeer op het moment de software van mijn iPhone te updaten, maar ik kom helaas niet verder. Via de telefoon zelf kon ik de update niet installeren, dus probeerde ik het via de pc. iTunes geeft nu echter aan: De iPhone kan niet worden bijgewerkt. De schijf die je probeert te gebruiken is vol.

Ik snap het helaas niet. Ik heb ontzettend veel bestanden, apps en foto's verwijderd. Toch geeft de iPhone-opslag aan dat er 29,2 GB van 32 GB is gebruikt. Met name het onderdeel 'Andere' neemt veel ruimte in beslag. Iemand enig idee wat er aan de hand is? Het gaat om een iPhone 6s, die ik al een tijdje heb, maar die ook graag nog een tijdje zou willen kunnen gebruiken.

Alvast ontzettend bedankt voor het meedenken!

Groet,
Daphne

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-05 22:43

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

foto-prullenbak ook leeggemaakt?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-05 15:36
Even bij instellingen>algemeen>iphone opslag kijken hoeveel alle apps gebruiken?

Wellicht dat whatsapp een hoop gebruikt in chats of heb je toevallig films/audio gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Bovenstaand, en je kunt een paar Apps opruimen - Ruim op zodat je wat meer ruimte hebt. Denk dat je van 14 naar 15 gaat, en meer GB nodig hebt dan de kleinere updates. systeem geeft zelf aan hoeveel er vrij moet zijn. tussendoor wel even je toestel geforceerd herstarten, door home en power button zolang ingedrukt te houden tot Apple teken verschijnt

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daphnez
Dank voor de reacties!

@Microkid dit had ik nog niet gedaan, maar is inmiddels gebeurd. Goede!
@Tiagoo Ja, bij de iPhone-opslag zie ik dus dat 'Andere' het meeste in beslag neemt. Geen idee wat dat is. Maar ik download nooit films of audio.
@Hackus Goeie! Ik heb nu opgeruimd, maar de software-update wil nog steeds niet installeren. Ik zit nu op 27,3 GB wat genoeg zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daphnez
@Hackus ik ga de iPhone nu geforceerd herstarten. Eens zien wat het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat is in dit soort gevallen vaak al een begin, nadat je zeker weet dat er ruimte genoeg moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Daphnez schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:33:
@Hackus ik ga de iPhone nu geforceerd herstarten. Eens zien wat het doet.
en ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1